pEnGikOt

Sunday, November 14, 2010

-Jangan Suka Bertanggguh-

Salam and selamat pagi. Urghhh! Ngantoknya.... tapi kenyang..Alhamdulillah.
Nampaknya ada yang tertunggu-tunggu post latest aku... Mekasih la kepada siapa yang update pasal blog aku ni... sayang korang sangat2! Nanti jumpa aku belanja sky juice ea....;p


Hari ni aku bekerja macam biasa dan aku da amik pekerja baru. Nama dia...ermm...erm...nanti la kau bagi tau sebab dia xmasuk keje lagi masa ak taip post ni. Biasala rumah jauh....



Nampaknya kerja aku da semakin berkurangan dengan ada nya pembantu baru aku ni....dia pun buat kerja agak laju la....




Ok STOP cter pasal assistant aku...ni aku nak cter pasal segelintir mak bapak yang xperihatin. Pemberian netbook 1 Malaysia da habis Jumaat lepas kat tempat aku, so siapa2 yang lambat memang xakan dilayan la. Yang menjadi masalahnya bila semalam ada sorang mak budak ni datang jumpa aku dan kata 'mak cik nak amik netbook 1 Malaysia'... Aku kata la da habis sebab memang betul da habis dan semua penerima da dapat. Dia leh wat muka bengang dan macam nak salahkan aku. Pastu salahkan sekolah sebab xinform kat dia yang benda ni due date bila.... Ekeleh, aku da inform kat sekolah dua minggu lepas lagi suapaya suruh student datang amik kat tempat aku. Pastu aku tanya la anak m.cik xtgok ke snarai nama kat skola? Dia jawab ada dan aku cakap la kenapa xnak datang je lepas tgok snarai nama tu? Dia leh jawab 'm.cik xde masa la'....

Laa, xkan la sabtu dan ahad lepas pun ko xde masa? Mengarut tol la.... pastu ko bajet kalau ko xde masa nak amik netbook ni, kitorang ada banyak masa la nak tunggu kau? Boleh jalan la! Aku pun banyak keje kat sini nak key in borang 500 penerima netbook tu k! Bila da xdapat mula la nak bengang dan tanya itu ini. Pastu siap mintak no pegawai lagi. Ko ingat pegawai SKMM tu ayah ko ke sukati je nak mintak no dan kol dia? Jangan harap aku nak bagi. Aku bagi no Hotline dan no office SKMM je...bwekkk :p~






p/s: korang nak tau kenapa si mak.cik tu hadap sangat nak netbook tu? nanti aku upload pic netbook tu

0 SAY WHAT??!!!!: