pEnGikOt

Friday, November 19, 2010

:: Dari aku untuk aku::

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILADHA! Pe kaba korang semua? Raya macam mana? OK x? Da balik kampong??? Uishhh..banyak jugak aku tanya kan? macam polis da..hehehe

Saje je…aku biasa la kan….duk umah je. Cuma pagi tu aku lepas sembahyang raya, aku p melawat kubur arwah saudara-mara aku dan balik dari kubur terus ke surau ta,an umah aku dan tengok orang korban lembu dan kambing. Aku tengok diorang rebahkan dan tarik lembu tu ke tempat sembelih, masa sembelih aku xtengok sebab ak nanti kesian…..hehehe. Pastu balik umah mak long aku dan beramah mesra dengan cousin, pastu petang tu balik umah aku semula. Hermmm..malam tu plak, Zaid datang umah aku sebab dia ada hal nak suh aku tolong, pastu main mcg. Tu je la aktiviti ak on the 1st day Raya.

2nd day raya, aku bangun pukul 9, bfast dan duk dalam bilik taip post ni dan dengar mp3. Sounds great huh? Kalau la hidup aku macam ni tiap2 hari dan bulan2 gaji penuh aku masuk, kan best….hehehe.

Raya 3rd iaitu hari ni, bangun awal, pegi keje dan…… macam biasa la kan…duk wat keje.

K daa….

Singkat jugak kan post aku kali ni? Ye la, da itu je yang aku terpk wat masa ni…huhu >_<

0 SAY WHAT??!!!!: