pEnGikOt

Monday, November 15, 2010

::Anniversary:: & Others :D





Guess what? Hari ni Anniversary aku yang ke-4 dengan 'Dia'. Happy gler beb! Da 4 tahun aku dengan dia.... Harap kami akan bersama hingga ke akhir hayat..Amin....

It takes two special people,
To make a loving pair.
There’s a joy just being around you,A feeling I/we love to share.

We send anniversary wishes to you,
For years of joy and pleasure.
May each year keep getting better,
With memories to treasure.

Hari ni hepi, semalam pun hepi gak... sebab semalam aku dapat coklat! Sape bagi? hahaha!!! Pekerja baru aku la....ala, pekerja baru ak yang aku cter semalam tu.....





Ok semua da tengok pic yang aku upload ni??? Puas tengok? Haa...nak tengok sape pekerja baru aku tu? Betul ni nak tengok???





......................













.....................(tengah loading pic)














Tadaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!


hahaha!!!! Bajet gler ak ni kan? Qayyum je pun..ingat kan sapa tadi....

K la, malas nak taip panjang2 sebab aku banyak lagi keje xsiap... Pepehal nanti aku update lagi ea... xoxo






0 SAY WHAT??!!!!: