pEnGikOt

Friday, February 11, 2011

-Bulan Kelahiran Nabi-

Sempena bulan kelahiran Nabi Muhammad S.A.W, marilah kita banyakkan selawat dan doa ke atas Nabi junjungan kita. Dalam duduk buat kerja dan melayan lagu tu, apa kata tukar lagu kepada selawat.


Ehh, jangan la kata aku ni ustaz atau apa. Cuma bagi aku, walaupun kita tak boleh jadi yang terbaik dalam hidup, apa salahnya kita cuba jadi yang terbaik dalam seharian hidup kita kan? Aku nak tulis panjang2 sejarah Nabi pun, rasa nya belum habis mengaji lagi, so ini je la yang aku dapat sampaikan.


So, cadangan aku, sebagai tanda kita meraikan bulan kelahiran Nabi kita, apa kata kita semua tukar profile pic di FB, Friendster atau Twitter dengan pic nama Nabi kita. Dan rajin-rajin kan lah diri tu upload video selawat ke apa ke..... Terima kasih kepada Perjalanan Hidup (cari dlam FB profile dia) kerana bagi cadangan yang bernas ni. Dan tidak lupa kepada Qayyum dan Zaid sebab sudi ikut cadangan aku. Kih3 Kalau ada yang sanggup tukar pic profile kepada gambar-gambar artis ke, awek ke, tak salah kan sekali sekala tukar kepada pic yang lebih Islamik?




p/s: xsabar nak tunggu baby baru lepas rabu depan! :p

0 SAY WHAT??!!!!: