pEnGikOt

Friday, October 28, 2011

Sihat adalah NIKMAT!

Alamak...dah lama tak hapdet ini blog sampai ada visitors tegur dah *mkasih tau prihatin


Sebenarnya bukan aku xnak hapdet..tapi busy la.. busy dengan orang..bukan busy dengan diri sendiri tau *nanges

Busy dngan 1MT (1 Malaysia Training) laa... haa.penat nyehh...kelas bukan la siang smpai ke malam..tpi da stiap klas 2-4 jam..mau xkering tekak ko nak membebel dan explain kat depan kan....kena satu hari ada 3 klas..xpun ada 2 klas la paling kurg..mau jadi suara itik serati aku nie *apply nak nyanyi soprano boleh?

Korang..this lately..aku ada pergi satu talk nie.... And ada la satu contestant dia yang join skali talk nie..aku sbgai pndengar yang setia dengar je la kan...tibe2 ada satu talk ni yang agak menarik perhatian aku lah. Budak ni umur baru 21 tahun. And you know what..dia ada pnyakit leukimia dan jantung tak silap aku.

Terkejut pig aku dengar! Ko xpitam nok kalau umur baru msuk 20 dah ada pnyakit mahal2 macam tu???? harus pitam kan.... tu la..sama dengan aku tau... then, dia bagi speak tu sebab nak bagitau yang dia dah sembuh dari penyakit leukimia tu, but now dia tengah battle dengan penyakit jantung plak.

Syukur sangat2 tau pnyakit dia da kurang satu... then, hos tu tnya la..dia kena penyakit tu umur brapa..dia jwab umur 19 *pitam 5 kali! WHATTTTT???? umur 19 ko dah ada penyakit mcam tu??? gler kentang!

Sejak dia dapat penyakit tu..dia mula la makan ubat..hospital jadi rumah mayat..eh.silap! hospital jadi rumah kedua... pastu dia ada suggestkan minum air jus nie... dan dia kata since dia minum jus nie..dia get better and  now dia free leukimia dah! WOWWW! 
Ni ha laman web jus tu Mona.Vie... penat nyehh aku study web dia...

And aku terus tertarik nak join benda nie...so..kalau korang kenal sape2 yang xberapa nak sihat tu..atau korang sendiri xsihat..leh la call aku dan emel aku k..ak akan bagi detail pasal benda nie... sooo..leh mula tinggal komen kat bwah ni atau emel je kat aku biziawan@yahoo.com.

p/s: honestly..aku bukan leh jadi jutawan pun jual benda nie... cuma sekadar nak membantu. sharing is loving kan?

0 SAY WHAT??!!!!: