pEnGikOt

Saturday, April 21, 2012

NEW & POSITIF from me! mmuahhhx!

Dah lama tak update blog. Biasalah.busy dengan macam2 benda.. Nie adik aku nak masuk PLKN siri 2. So,sibukla nak beli itu ini...bukan banyak pun sebab kat kem nanti kan diorang dah bagi segala kelengkapan.. Cari barang sikit2 je.... Dia dapat kem Temerloh, Pahang... Nampaknya Pahang akan jadi rumah ke-2 aku lah lepas nie..ye lah.adik aku ni bongsu.. sangat gedik okhay! Walaupun lelaki..tapi dia leh feeling2 nak bawak mak aku ikut dia pegi kem... Eloo dik..ko nak pegi khidmat negara ke,atau bwt hari keluarga... coiiii~ Dengan tidak mahu melunturkan semangat beliau itu (ayat buku teks sangat)...maka aku dan mak aku akan pergi melawat dia jika ada kesempatan. Dengan kata lainnya.setiap bulan kalau dia ada masa melawat. Mak aku akan pergi. Maksudnya.aku kena ikut la sebab ak yang kena bawak kete **nages tersedu2
gigih msuk pic PLKN nie..bru smngat sket! hiksss~
wahhh.dpat pegang senapang... suke!







Kerja..makin bagus.cuma penat sikit sebab makin hari makin ramai plak pengguna. Kadang2 tak sempat nak makan pagi tau...seksa~ Harap lepas nie aku masuk opis awal..ada jugak yang mai beratur sebelum waktu bukak..memang nak kena sekeh! huhhh!
sekadar gmbar hiasan. **walaupun budak2 tu dlam 10 orang.tpi bsing dia mcam kat pasar 

LOVE life... lagi makin bagus. Sebab aku dah jatuh cinta pada sesuatu yang aku dah lama tinggalkan! hehehe,. Bahagia sangatkan sampai badan pun naik 3kg... hiksss!




Dan,semalam aku baru habis dalam 1k. Nie semua sebab tukar cermin kereta.lepastu aku pergi buat cermin mata baru sebab dah lama aku tak tukar cermin mata baru tau. Adalah dalam 5 tahun... Yelah..aku bukan keluarga kaya raya nak tukar cermin mata setiap tahun **alasan takleh pakai kan? :p


So.klau tak de halangan..cermin mata aku yang bergaya itu akan siap Selasa nie..tapi kalau tak siap..kedai tu memang nak bersiap la dengan mulut puaka aku..huahuahua **xde la puaka mana.aku baik dah la nie~






kesan keretakan kat cermin kete aku... T.T


keadaan kreta stelah cermin dibukak


cermin kreta baru... suke!