pEnGikOt

Monday, June 28, 2010

.: Kawan-Kawan KATP Sekalian :.

Hepi Hari Isnin semua. Whassup korang? Guess what? Semalam ak kemas stor kat bilik ak, and suddenly aku jumpa la balik segala stuff2 time study dulu and the most shocking thing is ak jumpa balik CD gambar Sem.1 dulu! What the…. OMG! Excited gler kot ak tgok pic2 zaman muda2 dlu…hahaha…. Truly happy sangat2 sebab ak ingat da hilang benda tu, rpanya ada lagi ea….

Dan oleh kerana ak da jumpa balik cd2 pic dulu, aku pun dgan senang hati lagi ringan tangan upload la dalam FB. Tapi xbnyak pun coz xda masa la nak upload kat smua kawan2 dan kalau ak da free time hari ni, ak upload lagi ea. And dlam sronok2 jumpa smua tu, ada jugak yang xseronoknya coz ak da wat decision nak buang KEBANYAKAN CD gambar 2. So, kepada sesiapa yang nak sangat gmbar2 dia dari Sem.1 smpai Sem akhir, pliz cntact me ASAP ea. Ak bukan nak buang kenangan kita semua, tapi ak rasa dah tiba masanya ak teruskan hidup tanpa benda tu semua. MAAF banyak2 ea T_T

Jangan risau semua, coz ak akan simpan dalam sebulan lagi, so tarikh tutup permohonan(macam apply kje plak) adalah 31 JULAI 2010. Dan kepada sesiapa yang tinggal berdekatan dengan umah aku, boleh la dengan senang hati, datang sendiri mengambilnya. Bawak CD kosong skali ea…. Maaf la aku xdapat bagi yang CD ori coz ada pic dalam CD tu ak xnak orang lain tengok dan tahu. Hope korang faham, aku pun nak privacy sendiri jugak. Bukan nak perasan popular atau apa, tapi ak pun macam korang gak nak ada privacy sndiri dalam hidup.

Mungkin post ak kali ni agak, sedih dan suram, tapi biasala kan, hidup ni ada naik turun dia. Tak semestinya setiap hari kita akan hepi atau sedih. Ok la, kang aku tulis banyak2 kang, korang kata aku emo lebey, so kalau ada sebarang pertanyaan boleh contact emel ak biziawan@yahoo.com atau drop in my inbox kat FB. Korang bagi la detail korang nak gambar yang mana atau mana2 je la. Aku ada gambar dari SEM 1(masa duk kat hostel) hingga Sem 7, rumah Taman Sena, Rumah TDJ, Rumah Zaid, Rumah Qayyum. Dan segala pic silat pun ada jugak. Ermmmm…. Ada lagi banyak la, just bagi je detail and aku akan follow up kemudian. Korang la the ever best thing happen in my LIFE! And ‘till now ak xjumpa lagi kawan2 macam korang…. Salam….

2 SAY WHAT??!!!!:

arn niesha said...

wei ngok!hg duk menagrut apa ni?pos mai cd tu kt aku!

Unknown said...

xmau xmau...ada gmbaq bogel ak dan sex tape ak dlam tu(rsa macam Paris Hilton plak!).. klau nak mai bgi detail pic yg hg nak....lalala~~