pEnGikOt

Tuesday, June 29, 2010

Re. Post Request Korang


Hai korang. Ok, straight to the point tujuan post kali ini adalah untuk memberitahu bahawa KEPADA SESIAPA YANG TIDAK MAHU ATAU MERASA TERGANGGU DENGAN MESSAGE ATAU PIC YANG AKU UPLOAD/HANTAR DENGAN RASA RENDAH DIRINYA AKU MEMOHON SERIBU KEMAAFAN. Ak bukan nak kacau atau sibuk dengan life korang, ak just nak bagitau je yang ak ada simpan pic lama2…. So, kalau rasa tak ada kena mngena, sila la dengan senang hati IGNORE message/pic yang ak hntar ea.

Dan ak wat smua ni sbab ak nak korang simpan gmbar2 mne yg korang berkenan, bukannya aku nak PROMOTE blog aku. So, kepada mulut2 puaka@longkang kat luar sana, FYI I Don’t Need Going This Far To Promoted My Blog and aku pun xperlu followers atau pembaca blog macam korang. STOP saying something yang korang tak tau hujung pangkal nya.... Tak payah nak bercakap kalau da BODOH, nanti lagi nampak bodoh!

Blog ni pun aku buat sebab memang minat aku menulis dan bertukar2 pendapat dengan member2 blog yang lain, and kalau xminat PLEASE GET THE FUCKING HELL OUT FROM HERE! Maaf kalau ada yang terasa, tapi asyik aku je nak jaga hati orang, sape plak nak jaga hati aku kan….

K dah malas nak tulis banyak dan di sini jugak aku nak mengucapkan JUTAAN TERIMA KASIH kat jamstrawberry coz sudi jadi followers ak yang ke-16! Yeyyy!!! Much love….. Bu try jugak nak follow balik blog yuyu, tapi yuyu guna wordpress, Buk xtau cmne nak follow….hehehe…T_T So, bu just add kat subscription dalam Google Reader Bu….

And kepada yang lain, kalau request pic/video MINTAK TOLONG sangat2 bagi emel skali dan detail request korang ea…. Bu pening la nak cari dalam cd yang banyak2 tu kalau korang xbg detail…. Nampak Cd2 kat atas ni? Itu baru separuh, ada banyak lagi kat sebelah tu, cuma xmasuk nak masuk lens cam sebab ak guna HP candid pic tu...hehehe ^u^

Ok kawan2 ku sekalian, Sekian…..

0 SAY WHAT??!!!!: