pEnGikOt

Thursday, November 3, 2011

post mengarot

hari ni aku cuti. semalam aku cuti.


hari ni aku bengang.dan semalam pun aku bengang.

hari aku makan nasik.dan semalam pun aku makan nasik. 


10.30 a.m - 12.30 p.m - bangun tido - mesej 'si dia' - online FB - chatting - breakfast - tengok tv

12.31p.m - 3.00 p.m - mandi - bersiap - lunch - online FB - tido - pegi PJK 

yang lain-lain aku malas nak taip sebab aku tengah tak de mood... ok..itu jadual aku untuk hari nie...

tadi petang..lepas lunch, aku memang nak membuta..tapi mak aku plak masuk bilik ajak pegi umah mak cik aku...terus aku hilang mengantok... tapi bukan nak pegi masa tu, tapi pukul 5 nanti... aishh..sabar je la... pastu feeling2 nak tido la.. nisa plak duk chatting dengan aku... layan kejap... habis chatting... baring balik sebab nak tido... kak liza plak call aku tanya pasal kelas hardware esok... siap suh aku datang pjk lagi *nanges... 

dah la hujan...aku start kete dan gerak ke pjk..malas nak panas enjin bagai... koserr la nak lambat2...

balik dari pjk...baru la tenang skit... nak tido..tapi mesej plak masuk. demmit! terkejut aku! Maxis rupa nya mesej ucap Selamat Hari Raya Aidiladha. aishhh~

Pastu tengok 'si dia' online...saja gatal tegur..hehe.. layan chatting jap.. then dia kata dia nak rehat.. aku pun SUKA la..sebab aku memang nak membuta sama pun. hahaha :)

Aku tertido dalam pukul 4 camtu... bangun2 je dah pukul 6 petang dan tengok 'si dia' ada hantar chat kat aku kat FB. Aikk..xbalik keje agi ke dia nie... aku layan kejap.. pastu aku offline FB dan mandi dan sembahyang. mengaji kejap dan makan buah jambu yang mak aku bawak balik. 


LAME sangat kan aku punya life? 

0 SAY WHAT??!!!!: