pEnGikOt

Tuesday, November 29, 2011

2 cerita. 1 perasaan.





27 November 2011

dia kembali. dan seperti biasa tiada riak kesalahan di wajahnya.
kecewa? 
tidak sama sekali. sebab ini yang aku pilih dan ini yang aku mahu. 
sedikit rasa bahagia bila dia cuba sedaya upaya untuk menebus kesalahannya
harap rasa ini tidak mati dan hilang

keluar begembira seolah baru pertama kali berjumpa
dan bergurau senda seperti baru pertama kali bersua muka
Ini la dunia yang impikan.


28 November 2011


aduhhh..hari ni kete aku eksiden lagi :( sedih sehhh... kete tu tak sampai setahun pun ak beli agi... dah 2 kali eksiden.... kali ni tak teruk sngar..bumper calar dan bonet kemek sket je... dah la yang langgar aku tu jenis cakap putar alam (kap lam ya nga)... Aishhh... nasib nasib.... 

Tapi syukur Alhamdulillah.smua penumpang selamat. yang penting anak buah aku.sebab dia kecik agi,.. xnak la apa2 jadi kat dia kan... So.xsemestinya setiap kejadian yang buruk tu xde hikmah dan kebaikan. Kan...?

0 SAY WHAT??!!!!: