pEnGikOt

Friday, May 11, 2012

Minnie Tak Sehat T.T

Minnie aku tak sehat.dah 3 hari dia tak makan apa pun… dia minum dan tido je…risau sangat2… Pagi rabu lepas aku bawak dia pegi Klinik Veterinar KKB, orang tu cakap mungkin dia ada cacing dalam perut dia dan dia bagi ubat kaler coklat(tatau nama ubat) dan ubat kurap sebab kat telinga Minnie macam ada kurap siket. 
 
Alhamdulillah..layanan staff klinik veterinar  tu sangat mesra dan baik… Dia bagi bekal vitamin,ubat sapu telinga Minnie dan ubat cirit-birit. Balik klinik Minnie masih monyok dan tak nak makan.dia minum je…. Harap Minnie cepat sembuh dan boleh makan banyak2 ikan macam biasa..huhuhu.
Owhhh.ya..sape yang nak pegi klinik veterinar kerajaan..ini adalah waktu operasi klinik:
Waktu operasi dan periksa haiwan: 8.00 am – 12.00 pm
     (petang dia tak bukak sebab diorang keje luar)
Tutup:  Jumaat, Sabtu dan Ahad.

Pastu balik dari klinik haiwan..aku pergi SMK Sg. Choh sebab nak daftarkan adik aku tingkatan 6. Ya hampoon…layanan cekgu dia sangat baik dan 1st class baq ang… Seyes cikgu dia ramah dan mesra rakyat..sampai aku rasa macam nak masuk sekolah balik je.hahahah

Nampaknya adik aku terpaksa balik umah minggu esok sebab minggu depan dia nak masuk tingkatan 6 dah. So,rasanya esok mak aku kena amik dia kat kem PLKN Temerloh Pahang. Dia kena tangguh dulu National Service dialah nampaknya kan….