pEnGikOt

Saturday, May 12, 2012

Pagar Toilet baru!!!!! Oyeahhhhhhh!!!!!!!!!! '____'

Satu hari di tempat aku keje...

Adik: bang,kawan saya nak berak.dia nak pinjam kunci toilet.
Aku : toilet tak leh guna sebab itu untuk petugas sahaja.
Adik: Nape macam tu plak. kawan saya dah sakit perot sangat nie.....
Aku : Kalau kawan kau nak guna, suh dia belajar sampai habis dan amik Diploma dan mintak keje sini. Nanti boleh lah guna.........
Adik: ......... -__-"

ini adalah tandas yang dirosakkan oleh berok2 jadian. **pandang pagar baru tu.jgan pndang dalam toilet tu

ini adalah toilet kami yang masih elok sempurna. NOW dah ada pagar baru.mnambahkan kesempurnaan ia! cewaahhh!

**bulan ni dah 4 kali aku baiki pintu toilet tu! asyik kena pecah je korang tau! bengang habis aku! Skang aku dah pasang pagar. PUAS HATI!