pEnGikOt

Thursday, February 14, 2013

4 perkara

Assalam semua. Lama tak hapdet blog ni..dah berhabuk atas bawah..

1st: Aku ucap terima kasih tak terhingga pada semua pelangan aku yang sudi berurus niaga dengan aku sama ada online atau offline.

2nd: Barang2 banyak dah habis.jadi aku terpaksa UTAMAKAN yang offline sebab dorng datang sendiri dan pick-up sendiri. Sedih la dik klau da datang jauh2 tapi barang takde kannn? – So, yang online aku MINTAK HAMPUN banyak2 ye..kena tunggu la sikit..ala.bukan lama mana..2 3 hari je (minggu depan la cter dia)

3rd: Duit akan dikembalikan jika terdapat sebarang lebihan wang yang anda bank-in… tapi pastikan korang sertakan sekali bukti bank-in tu ye.sebab tak gigih la aku nak track sorang2 sape yang terlebih bank-in.

4th: Yang barang makanan seperti kek coklat dan kuih muih segala tu harus la offline uolss..aku tak jual online.sebab harga akan meningkat kalau jual online..nak bagi harga murah..ttup kedai aku lama2… Jadi uolss jangan la segan2 keluar umah dan cari kek atau kuih di kedai yang terdekat ye..

0 SAY WHAT??!!!!: