pEnGikOt

Friday, November 22, 2013

Ibu yang sentap~

Bawak anak sampai 3 orang dan ko sibuk main fb – pastu aku sound anak ko bising ko nak buat muka sentap? Kesetanan apakah ini?


Lantak pegi ko nak sentap ke hape..ko hengat PJK aku ni taman permainan ke? 

Orang lain nak buat keje dengan tenang dan hepi..anak ko sibuk memanjat sana sini..jerit terpekik lolong mcam hantu..pastu ko nak bajet aku biarkan? Sori to say ye..ni bukan umah ko. masuk tempat aku..ikut peraturan aku.. 

anak ko kecik dan sah2 tak berapa nak ada akal..ko tu dah jadi mak budak.dah ada akal elok.tak reti ke nak jaga sensitiviti orang lain? 
 




Aku totally leh bertimbang rasa kalau ko sendiri ada inisiatif kan..ini ko duk sibuk men FB dan buat macam anak ko takde dan aku plak nak terjenguk2 anak ko yang melompat dan jerit sana sini. Ko hengat aku ni penjaga taska ke? ehhh puihhh la!

0 SAY WHAT??!!!!: