pEnGikOt

Friday, January 13, 2012

Bukan semua orang berfikiran sama

jangan la sebab balak ko cakap ko HOT, SEKSI, badan ala-ala model Victoria Secret ko dah belagak mcam DIVA~ Xperlu ye cik hadek oiii....balak ko je nmpak ko mcam tu smua..orang len xde pun...


Dan lagi satu,ko ni jenis pempuan apa ye? Baru duk kapel 3 4 bulan, laki tu dah boleh selup luar dalam badan ko dan bawak ko balik rumah... Ehh..bukan main Amerika  lagi style ko ye... Kesian la kat mak bapak ko yang kat kampung tu..hantar anak belajar jauh2 dengan harapan bawak balik kjayaan,bantu mak ayah. Ni tidak..dia leh p menjalang dan enjoy sana sini.

"life aku xde kena mngena dengan ko okhay!"
memang la dik..tapi aku nasihat je. aku xmo la jap lagi study ntah ke mana, balak ko ntah ke mana. sok lusa ko pun akan jadi mak bdak jgak. ko nak ke prgai anak ko mcam ko.. dan MARUAH pmpuan lagi tgi dari lelaki..so..plizz..jaga diri tu sket~

'balak aku sayang aku! ko jelez ke xde balak?"
aku xjelez pun nyah sebab aku xde balak.sebab ak sayang lubg bontot aku nak bagi jantan jolok. kalau balak ko sayang ko..xde la dia romen ko lpas 3 4 bulan kapel.. kawen la dulu ye sblum nak memantat semua tu. xbaik rosakkan ketrunan sendri.. 

Image Detail


Pesanan khidmat masyarakat tuan blog: aku pun bukan baik sangat.. belum tentu syurga itu tempat aku. Tapi sekurang2nya..berubah la sebelum terlambat. Sampai bila nak khayal dengan nikmat dunia? Mana yang aku kurang,korang tegur..korang terkurang ada plak yang menegur nanti. Sama2 la kita berpesan2 kepada kebaikan. Sama2 untung kan? 





p/s: ini kisah benar.nak tulis kat FB, takot ramai yang tersinggung. Sape yang nak copy paste dan tambah ayat2 sendiri.boleh je. Ak HALAL kan dunia akhirat :)

0 SAY WHAT??!!!!: