pEnGikOt

Tuesday, January 3, 2012

Entry di kala bosan @_____@"



Monday blues
Hermm..hari ni 1st day in 2012 aku keje. Btw, sebut pasal 2012 ni..smua aku tgok bersungguh bwat azam itu ini. Kebanyakan nya melayu yang beragama Islam la kan. Motiff ko nak sambut beriya sgat nape? Masa Awal Muharram dulu ko xnak plak sambut kan…

Bukan aku nak feeling ustaz kat sini.tapi nak ikut sangat budaya barat nape… kita ni ada agama.ada syariat yang perlu di ikut.aku pun ada je bwt dosa smua tu.tapi pndai2 la muhasabah diri dan bertaubat lpas tu kan. yang penting HATI tu… jangan la biar kan hati tu terkorban dgan dunia. sesungguhnya hidup hati sebenarnya untuk mencari mati yang sempurna...

Tadi ada chat dgan kawan lama waktu study dlu… dia cter yang dia eksiden 2 kali dalam masa kurg 48 jam. Sian dia kan… tapi tu la..dia kata dia redha dgan apa yang blaku dan Alhamdulillah dia sihat dan xde pape…  Cuma kete je teruk..nti aku update pic kete dia yang eksiden tu ye…

Tuesday blues *ada ke?

Hari ni plak keje mcam bese..xde mende yang best…bosan dan mngantok..bdak 2 ekor je dtg… nak mngemas xde mood plak… soo..apa aku nak buat hari niiiii????????!!!!!!!!!

0 SAY WHAT??!!!!: