pEnGikOt

Monday, August 13, 2012

Domino's Pizza - VERY PROFESIONAL *salute*

tajuk je dah rasa sesuatu kan? giteww..ekceli citer dia mula macam ni. Semalam aku dgan abg2 aku pegi buka puasa kat dominos.. kes-nye sebab malas nak berbuka di surau. 

Kronologi kejadian(mcam dah CSI plak rasa~) - smpai kedai - aku tnya cashier tu leh reserve tmpat tak.sbab wktu masih awal untuk berbuka - cashier jwab dgan muka kekwat ala2 primadona kata dia sibuk dan takde masa nak tengok2 tmpat ni - aku bwt muka hampa dan trus amik tmpat dduk dengan abg2 aku - mula pndang ke arah menu yang kat atas kpala cashier tu dan mula pilih nak makan apa - disebabkan menu jauh dan kitorang tak nampak.abg aku bangun dan amik menu kat kaunter - tak smpai 5 minit, cashier tu datang mintak menu sebab ada orang len nak guna - trpaksa pndang smula ke menu yang di kejauhan - selesai pilih dan ke kaunter -  cashier masih buat muka ketat(gaya mcam aku nak mintak pizza free) - abang aku oder sebab aku dah mula nak emo - siap oder dan duduk di meja balik - dari resit asal, patut piza siap dlam 7.13, tapi dia pngil aku amik piza 7.20. - bertambah sakit atey dan mula rasa nak baling piza tu ke muka org dominos tu - disebabkan puasa, maka aku bersabar dan simpan resit untuk bwt komplen di kemudian hari - habis makan dan bersembang dngan abag2 aku -  staf dia mula kluar dan smoking - one of my brother yang pernah keje Dominos kata sepatutnya staff dia takleh smoking depan premis.nanti leh kena buang keje - ok.aku nampak point kat situ - keluar kedai dengan atey yang sakit dan rasa tak best - pegi Jusco untuk terapi shoping. Bye


nota kaki: kedai dia sangat takde INISIATIF untuk pelangan yang beragama Islam. Sebab kedai dia takde pun cakap dah masuk waktu berbuka ke belum. So, kami yang makan kat situ terpaksa pasang radio sendiri dan call kawan/ahli keluarga yang terdekat untuk tnya waktu brbuka dah masuk ke belum. 


Hari ni.aku buat komplen kat web Dominos. Kat situ korang ada 4 option dan pilih la mana satu kesukaan atey :) And lepas aku komplen je,..tak sampai sejam, dah ada wakil Dominos call aku balik. Omaiii..very the pantas kan? Kelassss... Aku memang salute habis la dengan ke-profesional-an dia..dan segala apa yang aku tak puas atey pun aku dah bagitau. Honestly, seyes aku tak kisah dengan harga atau kedai dia yang jauh tu, but duit aku pun ada harga jugakkan. Takkan la,aku drive dor 30 minit just untuk tengok muka kekwat ko. So, terima lah ye segala kritikan yang membina dari aku tu. 
Dan TERIMA KASIH Dominos Pizza sebab sangat perihatin dengan komplen dari customer! 


piza yg dipesan~

org blum buka,dia dah rasmikan dlu maknan tu.aishhh~

sabar mnunggu buka puasa

apa yg dorg sembang masa ni ea..? lupa -__-'

0 SAY WHAT??!!!!: