pEnGikOt

Thursday, August 9, 2012

Ambik meja yang betul.

Salam Ramadhan semua. 


Alhamdulillah.semua masih bernafas dan masih mempunyai peluang untuk beribadat kepada-Nya.*smbil pasang lagu raya di mp3*

Okhay.dah! Jangan nak feeling2 sayu dan sebak. Takde masa untuk itu semua. Meh sini baca bebelan aku untuk yang ke
....ermmm..ke...ermm. ahhh.kira lah sendiri!

Ni aku nak bebel...pada pembaca2 semua yang very suka berbuka puasa kat luar..aku nak nasihatkan.kalau korang setakat pergi berdua (sama-ada dengan awek atau dengan kawan opis), sila ambil meja yang hanya ada 2 seat sajork! ADE PAHAM?

Okhay la.pada yang tak paham tu.meh aku detailkan sikit bebelan ini! Korang.setakat pergi berbuka berdua..bila masuk restoran (contoh.KFC, Mekdi, Pizza), sila ambik meja yang memang khas untuk dua orang saje. Jangan gatal bontot nak amik meja yang leh dduk 5 atau 6 orang. Sebab apa? Sebab, silalah bagi peluang kepada yang ada keluarga atau yang bwak kwan ramai untuk dduk kat tmpat korang tu. Buat apa ambik meja besar2? Nak suruh saka korang dduk skali ke? owhh..pliz!

Bukan apa..sebab tadi aku pegi buka kat KFC, pastu aku dengan kwan aku ambikla meja yang mmang ada krusi je.masa tgah2 makan tu..aku pndang la sekeliling.dan nampak ada satu kapel ni..dduk kat meja yang besar dan boleh muat untuk 6 orang. Dan sebelahnya plak.aku nampak ada satu family duk berhimpit sebab fmily dia ada 7 orang..tapi family tu dduk kat meja yang ada 4 kerusi je T.T

Very the kesian tau.aku tengok anak2 dia kan.makan siap, laga2 pingan agi.....kesian kan *sila byang kan sambil pasang lagu bersama-mu*


Okhaylah..setakat ini saje bebelan aku. Sebab apa? Sebab masa aku tengah menaip post ni..sambil tu aku tengah main game The Avengers (kat pesbuk) ---> sila add aku jika korang men game ni jugak :)


p/s: aku perasan yang baju makin mahal bila masuk bulan posa. kan?




0 SAY WHAT??!!!!: