pEnGikOt

Monday, August 27, 2012

Ada yang sentap? owhhh.plizzzzz~

Hepi Monday korang..wahhh.semua muka lemau je masuk opis ni nape? Tak puas bercuti ea? Takpe..korang keje rajin2..nanti..dah agak kaya.bukak kompeni sendirik..pastu cuti la lama mana korang nak pun. 

Okhay la.malas nak taip mukadimah panjang2..meh sini aku nak balas segala komen yang korang tinggalkan. Petama kali..very the juta2 trima kasih la pada yang sudi komen. Kedua kali (ada ke?), apa yang aku tulis kat post ni.adalah sebab blog ni aku punya..so,xperlu nak komen mcam puaka tebing biru kat blog aku... Post yang paling banyak komen puaka adalah post yang INI. Haaa..kelass...ada komen kan..ko hado? 

Ekceli..tu adalah pndangan peribadi aku..kalau korang sentap ke apa..tu masalah korang.sebab benda tu aku cerita kepada umum! Ada ke dalam post tu aku sebut nama korang? Takde kan..soo.jangan la nak sakit bontot bila aku post macam tu..koserrr la nak gado2 di bulan yang mulia ini *sarung selendang di kepala*

Dan..pada yang suruh aku remove or block orang tu dalam  FB..aku bukanlah bodo macam tu nak buat orang..aku cuma meluahkan pendapat peribadi aku.. dan mcam ada yang komen tu - "kalau tak suka tengok,unfren je orang tu" -  ada jugak yang komen - "itu kan fb dorang..sukati la nak letak apa pun".

Haaa..mcam tu lah jugak aku..ni kan blog aku..sukati aku lah nak tulis apa pun..ngertiii?

Ehh.dah nak balik.ok lah..malas nak mencarut di hari isnin yang indah ini.baiiiiiii~

p/s:komen aku dah bukak to public.soo.korang leh gado2 dalam komen tu ye. komen guna fb pun boley :) *ayat nak komen bnyak*

0 SAY WHAT??!!!!: