pEnGikOt

Monday, January 21, 2013

DISKAUN JANUARI!

Assalam semua! Maaf sangat2 ye sebab dah lama tak hapdet blog ni. Bukan tak nak hapdet, tapi bzi sikit dengan keje dan bisnes (ko gilerrr bisnes besar mcam aku tak bizi! – feeling sangattttt!)

Okhay semua…pertama sekali aku nak ucapkan TERIMA KASIH berjuta2 lemon kepada semua pelangan yang setia membeli dan menanyakan aku macam2 mengenai produk yang ada dalam blog ini. Dan pada yang mesej atau call aku tak reply,..aku janji aku akan reply semuanya esok. 

Dan disebabkan kesetiaan dan kegigihan korang singgah di blog aku atau ofice aku untuk membeli barang2 aku..maka di sini aku akan bagi korang semua diskaun untuk setiap pembelian! 


Jangan risau..takde syarat dan niat tersembunyi..aku ikhlas tau (cewahhhhh)

Okhay semua… DISKAUN harga setiap barang ni aku akan beri sampai penghujung Januari 2013 ini sahja! Selepas itu harga akan kembali NORMAL!

Berikut adalah senarai harga baru/ DSKAUN yang aku beri kat korang semua:

RUMPAI LAUT:
Harga DISKAUN – Gred AA: RM 12.00 dan Gred AAA: RM 17.00 untuk setiap 100gram.

Sabun susu beras: 1 buku: RM 4.00

Dan yang lain tu masih harga sama. hehehehe 

Owhhh.lupa nak cakap..yang harga Vitamin-C Organik tu adalah RM 30.00 sebotol. Dalam tu ada 30bijik.


Okhay semua..untuk penerangan dan artikel mengenai barang2 kata atas tu leh rujuk pada link di bawah ini:

Sekian sahaja dari aku..terlebih terkurang aku mintak halal ye. Sila hubungi aku DI SINI untuk sebarang pertanyaan.

0 SAY WHAT??!!!!: