pEnGikOt

Monday, January 28, 2013

Harga baru Vit. C organik (500mg & 1000mg)

Assalam semua.ni berita baik ye! Sempena nak Chinese New Year bulan depan..maka aku disini dengan rasa rendah atey nak bagi korang diskaun! **pembaca campak bunga ke atas pentas




Bukan apa..aku tau..klau cuti2 ni ramai la nak balik kampung or jalang2 (loghat ganu) dengan kawan2 kan..jadi harus muka nak nampak natural beauty wlaupun hakikatnya tidak **sedeyyy

Jadi..dari duk tepek bedak sampai 10 inci nak kaber muka pecah..baik makan vitamin dan guna benda2 organik untuk repair muka..tak dapat muka macam Nora Danish pun takpe.janji konfiden tu ada **gitewwww
Meh sini cek harga baru dan yang pasti rendah dari market luar.. **tak caya p survey

Ok.ni adalah harga baru dan diskaun ni aku bagi sampai 14 Februari je ye. Aku lanjutkan la diskaun tu dari ENTRY sebelum ni..sebab aku tau bukan semua korang ni gaji masuk hujung bulan kan.. **sangat memahami aku ni
  • rumpai laut – Gred AA (RM 12.00) – Gred AAA (RM 17.00)
Okhay semua.jadi aku dah bagi semua harga baru dan sila jangan segan2 meow or itik untuk contact aku.. anytime anyday.

Korang leh contact aku – DISINI



p/s: tiada sebarang minimum order
p/s2: harga tidak termasuk kos POS


0 SAY WHAT??!!!!: