pEnGikOt

Monday, December 31, 2012

Hubungi saya untuk memesan produk.

Salam semua.

Terima kasih pada yang dah order pada aku. Dan terima kasih jugak sebab sudi jenguk blog ni.

Oklah.pada yang tegur aku tu sebab aku tak letak contact no…amatlah aku hargai ye. muuaahhhxxx sikittt~

Ehhh,jap.pada sesiapa yang tak tau aku jual mende..sila masuk ke link berikut:

1) Kek moist coklat

2) Rumpai laut asli!

Dan pada yang berminat nak membuat pesanan. Korang boleh contact aku dengan 4 cara!

Cara pertama:

hantar mesej ke FB aku ---> Bukhari Zainal . Kalau tak nak add.takpe..atau korang komen je di ruangan bawah ni.kan boleh komen guna FB kan?

Cara kedua:

Sila komen kat bawah ni bagi yang takde fb tu. Dan tinggalkan emel atau no.fon korang.nanti aku akan sms/call korang untuk tnya bnda yang korang nak beli.

Cara ketiga:

emel aku kat –> biziawan@yahoo.com – emel ni aktif saya akan balas ASAP!

Cara keempat:

contact phone aku ---> 012 334 7594 – amat digalakkan anda smua sms sahaja.sbab takot kalau call.aku tgah meeting ke.tengah bwt keje ke kannn..ganggu la nantii… wahhhhh :p

0 SAY WHAT??!!!!: