pEnGikOt

Monday, September 23, 2013

Kucing Percuma Di Malaysia (Selangor)

Assalam semua. Selamat hari Isnin. Hari ni cuaca agak mendung dan akan dijangka kan hujan pada lewat petang nanti. Tapi aku bukan nak jadi pengkaji cuaca..aku nak iklankan meow aku kat sini. 

Aku ada sekor anak meow umur dalam 2 bulan dan seekor ibu meow. Dan untuk pengetahuan korang..
meow tu aku selamatkan dari kena buang oleh tuan dia. Jadi Sebab umah aku dah sedia ada meow..aku tak mampu nak tambah meow lagi. 

Mungkin pembaca blog ni ada yang duk sorang2..kucing baru mati..atau suami/bini betugas jauh2.. korang sunyi dan perlukan peneman..inilah post yang paling sesuai untuk korang! 

So far sepanjang aku jaga meow ni dari dia bunting dulu sampai dah beranak.takde masalah apa pun . makan berak tido semua senang ... dia berak kat dlam pasir.atau kalau korang umah tanah rata..korang leh lepas dia dan aku gerenti dia akan berak kat luar. (selalu bawah pokok besar)


Kucing ni aku bagi percuma. Takde bayaran.. tapi aku akan caj bayaran kalau korang suh aku hantar. Itupun aku ambil separuh dari kos minyak dan tol.
hantar ke Shah Alam (Giant seksyen 13) : RM 15.00 (sila bawak sangkar atau kotak sendiri)

hantar ke Stadium Selayang : RM 15.00 (sila bawak sangkar atau kotak sendiri)

hantar ke Kuala Kubu Bharu : RM 15.00 (sila bawak sangkar atau kotak sendiri)

Kucing ni aku dah bawak pegi jumpa doktor dan kesihatan sangat tip top kecuali ibu dia agak sedikit kurus sebab maybe kurang makan.. vitamin smua aku bagi dah.
(klinik kerjaan je uolssss.. senang dan dapt vitamin free plak)

Kalau ada yang berkenan nak ambill..kamu mesti ambil ibu dan anak. Tak boleh pisah since ada 2 ekor anak dia dah kena culik oleh ada Hamba Allah ni... jadi baiklah aku bagi korang sebelum ada jiran mati kena parang dengan aku sebab rembat meow aku.

Anak meow ni dah boleh makan wet-food (aku bagi ikan rebus gaul dengan nasik je)



Bawah ni adalah pic meow tu..pic mak dia aku tak sempat amik scara closed up. 







Sila contact aku di - 012 334 7594 (whassap dan sms sahaja)
atau boleh emel di - biziawan@yahoo.com

0 SAY WHAT??!!!!: