pEnGikOt

Thursday, November 26, 2009

-Tentang Perasaan-

Salam semua…wahhh..da berhabuk ak pnya blog ni…. Alamak, macam ni la kan kerja…mana ada masa nak update blog sebab aku minggu ni memang busy banyak(bukan perasan sibuk)….. So far everything is ok Cuma hati dan perasaan je xok lagi sebab ye la…. Apa yang da aku usahakan selama ini telah berakhir….memang sedih tapi nak buat macam mana kan,dah ini takdir tuhan….Apa2 pun aku bersyukur kerana semuanya berakhir dengan baik dan cepat……

Perasaan ni?? Entah….macam2 ada dalam hati ni….
*gembira*
*sedih*
*Terkilan*
*Keciwa*
*Seronok*
*Bimbang*

Rasanya banyak yang ak perlu lepaskan untuk ke tempat baru nanti…. Maaf,ak hanya insan biasa xdapat nak puaskan hati smua pihak dan andai ada pihak yang terluka akibat tindakan ak ni dalam blog ni aku memohon sejuta kemaafan! Tak usah lagi kita persoalkan keterlanjuran di masa yang silam, kita insan biasa memang biasa melakukan kesilapan…. Sebab itu kita perlu belajar dari kesilapan kita kerana ia akan membuat kita lebih berani dan matang di masa hadapan…. Jangan kerana kita xdapat apa yang kita mahu kita memberontak, ada hikmahnya setiap yang berlaku itu…..

BFF ak yang sedih(boleh caya ke?) aku harap korang jangan la sedih lebih2…ak pergi atas tanggungjawab ak sebagai anak dan ak rasa dengan pemergian ak ni akan buat lebih banyak pihak suka dan berpuas hati….

Kepada kawan2 yang sama kolej dengan ak, di sini dengan jujurnya ak beritahu bahawa TIDAK ADA SATU HARI pun yang aku xingat kat korang! SUMPAH weh! Semuanya bagi ak adalah satu kenangan yang manis dan beharga…. Setiap pagi ak bangun ak HARAP sangat yang ak masih kat Perlis and korang semua ada…. Tapi biasalah kan….kenyataan memang pahit dan benda yang paling jauhkan adalah masa silam…..

Kepada kawan2 kerja pulak,walaupun korang xramai,tapi ak tetap nak mintak maaf gak….Zon Tengah adalah yang paling ROCK sekali!!!! Ak bukan xnak sambung kerja dengan zon ni lagi,tapi ak da tawar hati…. Korang memang the best but like I said, ak hanya insan biasa dan xdapat nak puaskan hati semua pihak….lagipun aku hanya nak amik angin baru. Apa salahnya cuba kat tempat orang pulak kan….


K la..sampai sini la blog ak kali ni sebab ak tengah sibuk jugak ni nak tolong mak kat dapur dan mengemas rumah(org gaji da balik Indon!)….. Kepada yang tahu aku ke mana biarla korang je yang tahu, ak xharap ada orang lain tahu sebab xada sebab diorang nak tahu…… ~SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA! ~

0 SAY WHAT??!!!!: