pEnGikOt

Tuesday, July 13, 2010

-Dulu Tersungkur, Kini Berdiri-

Baru aku tahu rupanya si Megat is one of my 'silent' followers! hahaha.... Ini ghopenye koje mu ea.... BTW thanks ar sbab still amik ksah pasal ak wlaupun scara senyap and thanks jugak sebab sudi call Bu slama 1 jam lebey.... And sory sangat2 sebab lambat wish Hepi Birthday kat megat. Looks like kita fikir benda yang sama pasal further study kan?


And to Zaid once again...ak betul2 suprised dengan kawan yang kau bawak datang umah ak hari tu! SERIUS beb! BTW sorry ar xdapat nak bagi korang makan sedap2 sebab ak ter-excited lebey nak bersembang! And once again THANKS banyak2 coz bawak ak join p picnic dengan C-POOT, Shahidol N Adik dia.... Pastu siap belanja makan KFC lagi, mmang TERBAIK beb! Da lama kan kita xwat actvity macam tu.... Ya ampun, kejap nya dekat nak 2 tahun kita habis study! Rasa macam baru tahun ni kita habis study!

Dan sebut pasal kawan,ak ada contact dengan member sorang ni. Dia memang rapat la dengan ak dulu, tapi skang ntah la. Ak rasa dia da lain macam. I TOTALLY know whats was in ur mind now. FYI ak xksah la how really the whole ur life.kalau kau nak tahu, ak punya life lagi la xsehebat dan se-best yang kau sangka. So, kau xperlu nak rsa down atau apa2 je.Be real! Sebab hidup ni xsemestinya kita akan sntiasa kat atas, xsemestinya kita akan selalu senang dan xsemestinya kita akan selalu susah. Ak xperlu pun hadiah mahal, atau kereta mewah nak kluar dengan kau. Naik motor pun da cukup! Who care what the others might think! GTH dgan diorg! As long kita heppi cukup la. So, ak harap sangat kita boleh jadi macam dulu dan hepi2 balik. Dan ak menyesal sebab bawak kau ikut cara hidup ak. Ak xnak kau fikir kita akan slama2 nya kat atas dan sesekali belajar la duduk kat bawah plak. Mungkin dengar macam agak mengarut ak nak tulis macam ni, tapi this is the fact of life!.


Pasal pic yang di request oleh korang, ak da mula follow up request korang dengan hantar guna emel mana yang sikit gmbar dia ada kat ak, tapi yang banyak ak sdang usahakan untuk compress dan letak kat blog ni. Dan kepada yang brhajat nak burn smua CD gambar yang aku ada, leh dengan seikhlas hati sediakan 25 keping CD kosong. Tu pun ada banyak CD aku da buang sebab xda kena mengena dengan korang pun..hehehe~~

0 SAY WHAT??!!!!: