pEnGikOt

Thursday, July 15, 2010

Kehilangan & Kebahagiaan

Hepi Hari Khamis semua. Nampak baru semalam ak cakap nak lap top ak da menunjukkan tanda2 kena format, so petang semalam dengan rasminya ak telah memformat lap top ak sendiri. Aduhhh...!!!! Leceh betul format lap top ni sebab lepas format kena update Windows supaya dapat install software lain. Nampaknya kena mengadap internet je la pasni. Dan disebabkan ak masih tak men-update Windows ak ke WINDOWS XP Services-2, maka banyak la software tak dapat di-install lagi. Dan ini juga menunjukkan segala proses untuk menghantar gambar yang telah di-request akan tergendala sehingga ak selesai meng-update lap top ak ea...(T T) Sebabnya software untuk kecikkan saiz dan compresed gambar ak xada....

Kalau you all perasan, recently ak punya blog da banyak dalam Bahasa Malaysia dan ak tulis mesti dalam ayat penuh kan? hehehe^^. Ini la tandanya ak da mengalami satu TRANSFORMASI dalam penulisan blog ak(sasteranya ayat). Bukan apa ini semua sebab nak menunjukkan kepada pihak yang berkenaan bahawa BM ak tidak la seteruk mana(SPM dapat A2). Jadi, kepada kawan2 ku yang kurang yakin akan diriku dalam menguasai Bahasa, korang tengok sekarang! Ak akan buktikan bahawa ak adala kamus DBP bgerak waktu high school dlu k!

Owhhhh ya! Its time untuk gossip! As I told u syark. Semalam ak ada wat silap kat Mr.Z coz actually ak da janji dengan dia nak tgok cinema sama2. Pastu ak punya busy, sampai ak lupa ada date dgan dia smpai la dia call ak! Dan dengan rasa bersalahnya, ak pun hantar la sms kat dia pas siap keje ak dan later, he called me back! Ak pun xcakap banyak coz ak tau dia macam kecik hati dengan ak, dan bila nak letak phone tu ak tanya la dia nak pegi mana. Dia leh cakap yang dia nak p cinema dengan ada one girl(tengah usaha cari siapa dia)! Dalam hati ak kata "OMG! ini satu perkembangan yang bagus selpas tragedi KLIA kan!"... And after that, till now ak xtau pe cer coz ak running out of credit nak txting dia! But its ok dude, no worries coz ak plan nak suh dia datang umah ak this Saturday untuk story all the hot thing kat ak! Hahahaha!!!!!

2 SAY WHAT??!!!!:

arn niesha said...

u n ur gossip dude!

Unknown said...

i like gosiip...xoxo