pEnGikOt

Sunday, July 31, 2011

Kisah ke Bukit Bintang Prt.2

Ini adalah post yang ke-4 untuk hari nie. Aku tak tau kenapa asal aku post benda nie je, dia terus blank dan kuar benda lain! Sangat emosi aku untuk menaip semula! Dah la, mlas nak intro bnyak2, korang terus je la baca ea final kisah nie....


Kisah 2: Kitoran lunch di McD, and pastu kitorang cadang nak pegi jalan2 dan cari barang. Member aku nak carik toilettries dan jeans, aku plak nak cari jeans je. So, aku cadang kan kitorang masuk je Sungei Wang tu. Ye lah, situ je aku nampak paling dekat dan agak besar. FYI, aku memang tak familiar sangat dgan kwasan nie. Sebab aku mcam tak tau nak cari apa kat sini. *nak pegi cmner kalau nek tren pun failed~

So, kitorang pun masuk la dalam bgunan tu dan jalan2 habis kan masa. Aku nak balik kalau boleh before 3.00 p.m, sebab aku malas nak bersesak dalam tren dgan orang balik keje. So, masa tengah2 jalan *dlam level yg sama dgan pntu masuk tu, tetiber kwan ak brenti kat satu kdai pakaian nie. Kdai tu bnyak jual jeans dan baju yang mcam2 saiz. Ada saiz XS - XXXXL.... best kan? Sebab nya aku ni memang susah nak cari jeans yang fit dengan aku. Maklum la glongan2 lelaki slim mcam aku....msti la ssah cari outfit kan. 

At the end of the shopping di kedai tu, kawan aku berjaya men-shopping 4 helai baju. tapi nak beli sluar xckup duit, sebab duit dia tgal kat hotel dan aku memang malas sangat nak ikut patah balik ke hotel dan teman dia amik duit dia. 

Overall, kedai itew sangat bagus dari segi servis dan produk dia. Memang tip top habis! Aku plak xde beli pape pun, sebab aku tak gaji lagi dan duit pun aku bawak 100 je. Nak beli apa dengan 100 kat KL tu? *nanges


Kisah 3: So, dah habis shopping dan makan. Aku pun nak blah. So, aku pun amik monorail, dan syukur sangat2 orang tak ramai. Aku balik dalam 3 lebih jugak la. Kira ok la kan orang tak ramai. Dan sampai KL Sentral, aku tukar tren dan amik KTM.

Dan KTM, mcam biasa penuh orang. Aku terpaksa bediri. Dan biasa la kan, sampai kat stiap stesen, mesti ada orang trun dan naik. Dan sampai kat satu setesen nie, aku perasan ada sorang p.cik ni naik. Umur dalam 50++ kot. Dari gaya nmpak mcam educated jer. So, aku wan dunno la. Dan KTM bgerak...gyang2...himpit2....org trun naik....ketapi jalan brenti... and then smpai dekat satu stesen ni *ak xingat..rmai la orang trun. dan ada satu tmpat ksong.

Aku tepuk bahu p.cik yg muka educated tu, dan tnjuk kat tmpat ksong sambil wat muka senyum *baik kan aku?.dan p.cik tu pandang aku...wat muka xbesalah dan wat bodo! Aku macam 'aikkk.... pe salah aku?'

BIADAP nye p.cik nie...da la senyum xde, terima kasih pun xde... siap wat bodo lagi. Dalam hati memang berlori2 aku carut p.cik tue! 
                                
On the next station, ada orang trun, dan ada seat ksong, aku terus duduk! Xde masa aku nak buat baik lagi!
Geram betol dgan p.cik tue! Rasa nak bagi penampar je sedas dua! Kalau dapat terajang smpai kuar ketapi, lagi best!

Pesanan untuk p.cik tue, "Yang tua mcam p.cik elok pegi mati  yang muda mcam saya tak de sakit hati!" 


p/s: akan ku sambar jeans di kedai tu sbelum raya nie!

 

0 SAY WHAT??!!!!: