pEnGikOt

Friday, June 8, 2012

Servis kereta murah dan berhibur ^___^

Semalam aku pergi servis kete. Sebab ingat nak sevis kat Rawang je..tapi mahal la. Kena dalam 400 la paling sikit pun **nages sambil kira2 duit

So.untuk mendapatkan sevis kete yang murah tanpa mem-void-kan warranty..aku pun ke Banting. Sebab situ ada mak hayam yang tau kedai nak sevis murah. Dengan berkat kesabaran dan kesungguhan aku drive kete.setelah 2 jam..sampai lah aku di...ermmm.ermmm.lupa plak nama dia. Tapi aku panggil tempat tu umah ayang. **pun boleyyyy~


Sampai sana dalam pukul 11 lebih rasanya di rumah mak hayam yang nak bawak aku pergi kedai sevis kete tu.pastu kitorang terus gerak ke kedai sevis kete. So.aku tinggal kete di kedai sevis..dan naik kete dgan mak hayam tu ke mekdi.
ayam pedas...xmakan.....

mak hayam a.k.a ayg + kak fara + aku

umah mak hayam a.k.a ayg...tu ak bgambar dgan kak fara.hehehe

tuan umah...

juara psingan prtama..aku lah..hahaha **kenyit2 mata

tgah plan nak jatuhkan ak sbgai juara...aishhhhh~

ada unsur2 sabotaj di situ... **ayat2 nak kalah.kih3
Lepas habis je makan mekdi...kitorang patah balik ke bengkel kete dan amik kete aku... Lepas tu terus gerak ke Alamanda untuk melepak! hehehe. Best giler kot..dah lama tak lepak dgan kawan2 giler aku ni...


1st skali..pegi beli tiket wayang..then pegi main bowling.. tak best sangat bowling dia sebab pin asyik jatuh dengan sendri...ada skali tu pin dia tak cukup tau... aishhhh **bwt rusuhan dpan kdai bowling

Lepas habis main bowling..kitorang masuk panggung dan layan cter Madagascar...hahahaha!!! SUMPAH lawak dan sampai skang ak trbayang si ayang nyanyi lagu afro pokadot kuda belang tu! kih3!!!!!!!!!!!!

Habis tgok wayang..ktorang masuk cold storage dan pilih coklat dan air..dan trus ke food court cari makan. Ingat nak makan kat Bangi..tapi jalan jem dan takot balik lambat sangat kan...so.makan dalam Alamanda je...

Lepas habis makan2..kitorang pun balik... syukur.jalan tak jem dan selamat sampai kat umah...