pEnGikOt

Sunday, June 3, 2012

wuuuu..teruja dan penat~

Bulan Jun suda tiba…cepat betul masa berlalu. Hermm.life makin senang dan Alhamdulillah..rezeki tak pernah putus. Tak sabar nak tunggu esok sebab esok ada keputusan yang aku tunggu selama 3 hari ni. Dan kalau keputusan tu seperti yang ak bayangkan..maka dengan rasminya.. selepas ni Perlis adalah rumah ke-2 aku.. oyeaaaahhhhh!!!!!!! WOOWWW..nebes nebes!
Hari ni aku keje dan rasa penat dan mengantok sangat sebab semalam busy pegi Bandar beli selipar adik aku dan bayar bil2, pastu tengah hari p kenduri dan lepas asar pegi balik umah mak cik aku kat Kuang. Kenduri tengah hari di umah mak cik bos aku,…dan kenduri malam tu plak kat umah mak cik aku.buloh. Hermmm..soo.malam tadi aku tido sana dan pagi tadi terus balik ke Rawang dan masuk opis **tak jauh mana.tapi mngantok tu bwt kepala pening~

So,now tengah pening2  agi tau… juz nak tanya korang something… Pernah tak korang bersama dengan seseorang tu begitu lama..dan selama ni korang rapat dan seolah2 dunia ni memang untuk korang berdua…tetiber satu hari korang bangun.dia dah tak wujud lagi…