pEnGikOt

Saturday, June 9, 2012

Tahniah Sofi!!!!!!!!!!

penat.mengantok.lapar.

Inilah yang aku rasa skang. Tadi pagi pegi kenduri..pastu balik kenduri terus masuk keje.balik keje tido sampai pukul 7 lebih **terlepas asar T.T

Lepas bangun.smayang magrib.siap2..masuk pjk balik... tetiber masa tengah men game..perut berbunyik. uwaaa uwaaaa...laparrrrrrrrrrrrrrrrrrr!

takde idea nak makan apa..ingat nak makan mekdi je.tapi.... macam malas nak drive p Rawang...nak makan kedai biasa..xtau plak nak makan apa...  

Balik kat cter p kenduri tadi..aku pergi kenduri kawan opis.. Walaupun pelbagai halngan dan rintangan yang perlu ditempuh **rintangan dari hati dan kawan2 yang xp, aku tetap sampai..hahahaha

Makanan dia terbaik dari ladang dan kebun2...aku xsnap sebab malas dan masa tu ak tengah lapar giler..pastu sesi bergambar..dan sesi mengumpat... BTW, jalan nak ke rumah kenduri..amik masa 2 jam dari umah aku.. 
ya hampoooon..rasa nak tercabut kaki drive tau. Aku memang bwak kete auto.tapi aku punya pedal brek macam tinggi tau..so, klau nak tekan brek..ak terpaksa angkat kaki..lenguh kot kalau dah duk angkat letak kaki..dah la masa aku lalu pekan tanjung karang jem dia macam takde hari esok.... mencikkk tau! Nasib sempat sampai dan tak lambat~

So far..thanks and tahniah pada pengantin..dan bawah ni ada pic yang sempat aku dan manager aku snap **serta bberpa org yg pegang kmera aku


ni masa sesi lepas habis makan a.k.a sesi menganyam ketupat
dari kiri paan-najhan -wife najhan-aku-abe rahmat **smua dah jdi laki org.aku je single...hikssssss!
masa ni.ada kwan2 yg dah balik.so..ni je yg ada...