pEnGikOt

Sunday, September 2, 2012

ouhhh lalala~

Raya dah nak habis. Open house dan kenduri kendara tak makin kurang pun... memang banyak la jimat duit kan bulan ni sebab makan umah orang je~ kih3!

Haaa..post kali  ni aku takde nak bebel apa..kalau ada pun maybe next post kot. Ye la.dah lama tak hapdet..tetiber nak bebel..tekejut blog aku ni sat g kan...haaaa~

Biasalah bulan2 Syawal ni..asal hjung mngu ada je aktvti..beraya ke sana ke mari.bagi yang bkerja pada hjung mngu.jgan sedey2..nanti klau korang cuti.korang pun leh jalan2 gak kan..heeheheh :)

Pada yang rajin ke sana ke mari..aku nasihatkan..sila jaga perangai dan makan anda.. jangan benda dah pantang pun ko nak bedal.. tamau tamau.. nanti sakit..ko nyusahkan orang lain ye...

Dan pada perempuan..sila jaga aurat anda smasa beraya.jgan nak feeling2 Hollywood sngat dgan pakai sendat atas bawah...pada yang lelaki..jaga batasan ye. Jangan semua orang ko nak salam....

Okhay la.saje hapdet benda merapu. Sebab ni kan blog aku... ehhh.korang takde ke yang nak bagi aku duit raya??? hahahaha

0 SAY WHAT??!!!!: