pEnGikOt

Sunday, September 25, 2011

Hati yang makin jauh

aku menulis bukan untuk mintak simpati atau mengeji

bukan untuk memburukkan kamu
tapi ini adalah perasaan aku dan hati aku

aku menyampah dengan sikap kamu
kenapa kamu susah berlaku jujur
kenyataan memang pahit, tapi jujur la
itu kan lebih baik
3 peluang sudah aku berikan
berapa peluang kamu mahu lagi?
tidak cukup ke jarak memisahkan kita?
kenapa mesti kamu menjarakkan hati kamu lagi?

aku hendak membawa diri dari kamu
bukan kerana aku kecewa dengan kamu
tapi aku kecewa dengan diri aku
aku kecewa kerana aku bawak diri aku hanyut dlam permainan perasaan ini terlalu jauh

jangan menyesal
kerana setiap yang berlaku ada HIKMAHNYA
aku cuma berharap yang terbaik untuk kamu
aku tak akan ada lagi untuk kamu selepas ini

Aku ucap terima kasih
kerana pernah jadikan aku sebahagian dari hidup kamu
kerana pernah bagi aku rasa disayangi
kerana pernah membahgiakan aku
kerana pernah meletak diri aku dalm hati kamu
dan....
kerana pernah mengecewakan aku

Apa pun yang berlaku
kita mesti kuat
sebab hidup ini....terlalu singkat untuk kita bazirkan 




Regards:
Hati yang makin jauh

2 SAY WHAT??!!!!:

yura said...

xpe la setiap yang berlaku ader hikmahnye n mengajar kite erti kehidupan dunia.... (^_^)

Unknown said...

Tuhan mnarik sesuatu ari kita untuk memberi kita sesuatu yang lebih baik kan? hehehe