pEnGikOt

Monday, September 19, 2011

Open House dan SMURF :)

Selamat ber-open house semua :)

Ye la, aku tau sangat dah. Korang mesti banyak kan jemputan rumah terbuka? sampai ada yang deret dari page ke malam open house. Wahh..jimat beras kat umah kan? *tgah2 bulan nie.open house sangat ditunggu2


Macam aku la beberapa hari nie. Busy je dengan open house dan baraan. Penat? hahaha! TERSANGAT!

Tapi enjoy la kan sebab bukan selalu wat aktviti macam nie. Best der....


Hjung mngu baru2 nie, aku dari pagi sampai ke malam ada open house.bukan je open house, ada mcam2 aktiviti lagi. Sampai balik kat umah pukul 12 malam. Dah la pagi kene masuk keje :(

Pastu aku pergi Times Square. Teman abang aku pegi tengok petndingan silat. Best gak la..dan semngat aku untuk join silat smakin berkobar2...hehehe :)

Dan hari tu jgak, 1st time aku pegi Times Square, tmpat paking moto dia pnuh... haa..mne kete aku? Aishh...hjung mngu ko pegi KL nek kete? Ilang akal ko nok? Mau 10 jam aku pusing2 cari paking kang... tidakk....xsngup aku...hahaha

Ok, mlas nak cter pasal aktviti open house dan sgala tu. Aku sure, korg pnya aktviti lagi best kan?

Ok la, untuk memanjang kan entri nie...aku nak review pasal cter semalam yang aku baru tgok. Cter tu adalah SMURF!!!!!!!
                                      
Ya ampun...cute sgat2!!!!! Rasa nak ramas2 je! Dah la kaler biru (kaler fvourite aku okhay!), pastu kecik je macam cawan lilin :)

Ak layan cter tu dekat nak 3 kali jgak. Dari pagi sampai ke malam. hahaha :) Habis je tgok tu, aku trus call yum dan mntak menatang biru comel tu. Kebetulan dia ada kat Times Square...dia kata nanti dia cari kan...hahaha. suke suke! *mood gedik!

Aku saja layan cter tu sebab ritu aku kuar dgan member p tgok wyang..pastu bese la kan beli popcorn sgala. Dan masa tgah beli popcorn tu, aku trnampak ada iklan yang klau tmbah ag singgit, nanti leh dapat botol air SMURF satu. Harus aku tambah kan? hahaha

Alamak, gmbar botol air tu aku xtgkap, nanti la ea... So, pada korang yang suka kan bnda2 comel dan klakar, leh lah tgok cter SMURF tu. Aku tahu msti ada yang kata aku ketinggalan smua...tapi.... ADA AKU KESAH?

Ok la der....aku baru masuk keje nie. Banyak nak kena wat keje. So, nanti len masa aku sambung k. daaaaaaa!





                                                                      
         

0 SAY WHAT??!!!!: