pEnGikOt

Tuesday, November 13, 2012

Peneman Tido yang Baru

Seronok bercuti kan!


Wahhh.seronok cuti tau.bangun pun pukul 11 pagi tadi (lepas semayang subuh aku tido balik okhay)

Aku nak bagitau..yang aku dah ada peneman tido yang baru - hiksss!

Ayoooo.pehal smua buat muka pelik ni?? Haaa.jangan pk notii notiii.coiiiii

Peneman tido aku adalah kecikkkk! hehehe

Kecik ni adalah meow kaler oren yang kecik - aku nak pangil dia oren.tpi meow kat umah aku dah ada yang nama oren..soo.tpaksa pangil dia kecik. Agi pun dia la yang paling kecik dalam umah tu.huhuhu

Petang tadi tau la.ujan lebat - pastu tv plak Astro takde line..membuta je la keje aku. Masa aku tengah tido tu..tetiber aku perasan ada benda bulu2 kat belakang aku.. ingatkan menatang pe.tekejut vavii aku tau.. terbang smangat dan ilang terus ngantok aku... Bila aku kalih..tengok ada kecik tengah tido sbelah aku...aishhh~
nampak tak betapa keciknye dia dgan lengan aku...aishhhhh



Sebelum ni meow aku yang minie tu tak penah pun naik katil aku atau tido sebelah aku..kalau dia masuk bilik pun cuma duk gesel2 kat badan aku.pastu dia turun bwah tido atas sejadah atau tido atas tilam adik aku.. si kecik ni je yang manja lebey tido sebelah aku..dah la tido katil aku.pastu dia panjangkan badan dia..habis aku rasa macam sempit..

Nak buat tak tau,.kang dibuatnye aku himpit kecik.tak pasal arwah plak. Jadi tepaksa la aku tido hujung2 katil dan badan himpit ke dinding..huhuhu

mula tengok2 sebelum membuta sama atas sejadah tu~



0 SAY WHAT??!!!!: