pEnGikOt

Monday, November 12, 2012

Semua berlaku pada tempatnye.

Esok cuti - semalam keje - hari ni pun keje *mula da nak merapu*

Jalan dah mula sesak. Aku pegi Rawang pun dekat nak 30 minit tau. Semua bizi nak balik kampung, shoping dan jalan2. 

Tapi sebelum tu aku nak ucap TAHNIAH kepada kak anum a.k.a Mahanum sebab bejaya buat kenduri kawen semalam. Very the enak okhay makanan dia... tapi tak tambah sebab nak jaga perut..gitewww


Sernok jugak sebab dpat jmpa kawan pjk yang lain dan sembang2. Tapi macam kekurangan sorang.. YES! Its my lovely M - sebab dia ke Melaka katanya.ada kenduri juge...aishhh.~ 

balik kenduri je terus pengsan kejap..huhu. penat okhay..dengan panasnye cuaca hari tu..fuhhhh!

Tapi dalam sronok tu..ada gak sedey.. Kete kesayangan aku kena calar. Tak tau la dengan sape. Aku balik kenduri je, kakak aku bagitau yang bumper depan kete aku kena calar. Ada budak gores dan menang nama dia kat situ. Panjang plak tu tau~
dia nak aku junjung nama dia kemana pun aku pegi... aishhhh

Aishhh.skang ni dah la tayar nak kena tukar, pastu KM plak dah menghampiri servis. Ni nak kena polish kete. Tu pun kalau lepas polish leh ilang...kalau tak boleh? Kena cat baru lah nampaknya... uwaaaaa!

Tapi takpe..aku ingat pesan seseorang tu. "dalam rezeki kita, terselit jugak rezeki orang lain sikit" - Soo.aku nampak dah la rezeki sape tu.harus kedai cat kereta kannnn. 

Dan lebih menambahkan kesedihan aku..meow aku ilang sekor.. ayoooo! malam tdi aku trkenang je meow tu. Nama dia bubu. Kalau korang baca post ni "Kucing Percuma", bubu tu meow yang warna kelabu tu. Skang ni da ilang tak tau ke mana..aku rasa orang rembat...tapi aku doakan kalau betul dia kena rembat..harap org tu jaga meow tu dengan baik. Aku ikhlas halalkan makan minum meow tu selama ni dan halalkan jugak meow tu untuk orang tu bela. 

Tapi apa pun yang terjadi.aku pasti ada hikmahnye. Dan harap, masalah2 yang berlaku ni akan selesai dan dipermudahkan. Amin.



0 SAY WHAT??!!!!: