pEnGikOt

Thursday, November 15, 2012

Tahun Baru yang Marah

Selamat Tahun baru a.k.a Salam Maal Hijrah semua!


Alhamdulillah kita semua masih idup dan dikurniakan rezeki lagi sehinga hari ni.

Korang apa kaba? 

Ok.tak yah jawab..harus masih sihat.dan kalau ada sakit pun takde la sampai teruk kan coz korang leh je baca blog aku ni..gitewwww~


Aku cuti 4 hari...sampai esok. Soo.cuti ni harus digunakan sebaik mungkin.

Hari ni takde mende sangat aktivit aku..cuma aktiviti aku bermula dari pagi tadi sampai ke petang.

Pagi tadi aku teman kakak aku pegi sevis kete. Kat Rawang je..sebab situ salah satu pusat sevis Proton yang sah. Harusla nyehh pegi pusat sevis Proton yang sah. Kang pegi bengkel ntah mana2..kalau pape jadi takleh claim warranty okhay.

Agak lama la dia sevis kete tu sebab mekanik tu buat balancing + tukar getah cermin + ejas brek +++. Aku kira dalam 2 jam gak la. Tpi dekat situ tmpat menunggu dia ada ekon dan ada movie pe ntah dia pasang..pastu wifi pun laju...soo.agak kurang la rasa bosan tu. heheheh

Lepas balik dari sevis kete..aku dengan kakak aku jalan2 kat Tesco. Bukan nak beli apa pun.jalan2 cari pasal je..sebab kakak aku nak cari meja baca..tapi yang jenis kecik punya... dapat jumpa..tpi aku lupa nak candid...nanti la ye aku updet lain.

Lepas beli meja tu dan beberapa barang lain..aku dan kakak aku pun pegi beli mnuman wajib kitorang setiap kali pegi Tesco. jeng jeng jeng...Coolblog!

Feveret aku adlah ccokolat blog! Sedap nyehhh!

ni adalah chocolate blog! nyaman betul minum di tengah hari. 
Tapi satu je yang aku tak puas atey. Layanan staff dia memang mintak cerca! Ayooo..very the DIVA okhay muka dia. Macam aku dgan kakak aku nak mintak air free! Seyes aku bengang..memang aku nak hamun la kat situ gak. Tapi sebab kakak aku kata tak nak kecoh2..aku pun diamkan je.

Korang imejin ea...aku dengan kakak aku pegi kaunter..yang aku nampak ada 3 staff. Dan sorang tengah buat air - sorang tengah duk kat cashier dan sorang lagi buat mende ntah. Aku segan nak oder sebab situ semua pelacur BETINA, soo.aku pun suh kakak aku oder kan.

kakak aku pulun bediri depan kaunter dan semua staff situ buat macam kitorang ni tak wujud. Pastu kakak aku pun pegi dekat orang tu dan cakap nak oder..skali dengan muka ala2 pelacor jalanan..betina tu leh jwab.. "pegi sebelah sana oder.sini bayar je *dgan nada kekwat*' - Ayooo.ko ni pe msalah bangkai oiii?! Takyah nak bajet diva sangat setakat keje kiosk air dan mekap muka macam pelacor!

Kakak aku pun jalan ke bhgian tepi sikit tu..dan still bediri depan tu macam tunggul. Tak lama macam tu baru sorang betina tu perasan dan kakak aku pun oder pe yang dia nak.

Aku masa tu tengah duk tweet dan mesej dgan kawan aku..soo.aku tak perasan la pelacor2 air tu buat perngai hanjeng tu...lepas dah aku bayar air tu baru kakak aku citer yang 3 ekor pelacor tu buat hal..! HUHHHHH!

Keje kuli bodo kat kiosk air tu..dan memang aku tau setakat aku dan kakak aku boikot korang takkan rugi apa..tapi jaga baikla korang ye sebab aku akan buat korang bertiga kenal dengan muka aku... Korang dah buat hal dengan salah orang la bangkai!


p/s: tak suka dengan ayat dalam post ni? ADA AKU KESAH?!


0 SAY WHAT??!!!!: