pEnGikOt

Friday, September 21, 2012

Download movie percuma!

Okhay la..mesti ada yang duk tunggu entry untuk aku bagi link citer Sadako kan. Sebenarnya, dalam link yang aku akan bagi nanti, bukan je citer Sadako, tapi macam2 cerita ada. Dan link tu jugak bukan link aku. So, pada yang akan masuk dan donlod citer dalam link tu nanti, aku nasihatkan korang menyumbang la sikit kat owner link tu. Cara dia? – Alaa.korang klik je iklan yang ada dalam link tu. Tapi hati2 tau..bukan semua dalam link tu adalah iklan.ada jugak spam/virus.

Apa pun, nasihat aku.korang rajin2 kan lah diri untuk masuk sendiri panggung atau beli DVD/VCD citer asal. Bukan apa, sesekali, kita kena lah support industry perfileman negara/luar Negara kan? *masuk panggung tengok citer melayu, nanti Yusri ucap time kasih kat korang..kelasss~*


Direct Download Movie - Ini adalah link filem yang paling baik aku pernah guna setakat ni. Banyak filem2 baru dan kadang2 ada jugak series tv yang baru tau. Link pun tak banyak broken(link citer lama je kadang2 ada broken.citer baru semua elok tau~). Link ni jugak bagus sebab ada sesetengah citer, dia bagi link terus kepada subtitle tau.. Web ni siap ada screen shot dan trailer untuk setiap cerita yang dia upload. So, korang leh nilai sendri sama ada cerita tu menarik atau tak untuk download. 

Download Film Baru - ini adalah link yang paling baik jugak kalau ada movie lama yang korang nak download. Tapi link ni jugak selalu update citer terbaru. Link ni dari Indonesia.so dia sediakan subtitle pun dari Indon la..korang kena la rajin cari subtitle sendri tau. 


Kalau korang nak cari subtitle ssuatu citer korang leh pegi ke sini ---> Subscene

0 SAY WHAT??!!!!: