pEnGikOt

Wednesday, September 12, 2012

The Watch - Preview (pendapat peribadi)

Ehhh.korang dah tengok cter The Watch? Belum? Meh sini aku nak bagi preview dia.. 

Haaa? Dah tengok? kbaiiii



hahahah. takde la..takkan aku nak buat perangai keji tu.

Takpe takpe..yang belum tengok meh baca review aku pasal citer tu.

So.far...aku bagi 6/10 lah. Sebab jalan citer menarik.dan memang banyak komedi..cuma satu je....y citer ni tak sesuai untuk budak bawah 18~

Sebab dalam citer ni banyak pengunaan bahasa lucah. Dan ada jugak selit2 adengan 18sx(walaupun ada bberapa babak berjaya di potong)

Permulaan citer..agak menarik sebab memang ada elemen2 lawak 100%! hahaha *sampai skang ak msih gelak klau bayang cter dia*

Pastu citer mula dengan dari kejadian kat kedai yang Evan(watak utama) ni jaga. Kawan dia mati kena makan dengan alien. Lepas tu Evan ni mula buat NW(neighbourhood watch) - konon untuk tangkap orang yang bunuh pkerja dia tu la.

Tapi biasa la..mende macam ni mana nak dpat sambutan sangat. Ada 3 orang je kot yang datang untuk join NW tu.hahaha

So.lepas NW dia ni ditubuhkan..macam2 lah perkara yang lucu + lucah timbul. 

Ending agak best dan bukan sad ending - nak tau ending.sila tengok citer sendiri.




Dalam lucu+lucah tu..citer ni jugak ada pengajaran dan ada selit2 jugak unsur kekeluargaan - suwittttt~
Pada aku..penarik utama citer ni adalah Ben Stiller(Evan)  - sebab dia kan well known punya orang..so, orang agak mesti citer ni A++. 

Pape pun..ni adalah pendapat peribadi aku. Kalau korang nak tahu p tengok sendiri, tapi kalau dah tengok dan rasa bukan best mcam yang aku bagitau ni. Jangan nak mencarot kat aku ea.. aku santau angin sorang2~ hahahaha

0 SAY WHAT??!!!!: