pEnGikOt

Monday, September 17, 2012

Terima Kasih semua :)

Salam Isnin semua. Selamat bercuti pada yang cuti.dan selamat bekerja pada yang bekerja. *gigih taip ayat penuh kan?*


Post kali ni aku nak balas segala jejak yang korang tinggalkan dekat post paling hangat(fuhh fuhh.tiup skrin pc sndri)  dalam blog ni ---> Cikgu VS Engineer

Okhay la.pada semua yang komen tu,.
aku nak ucap kan banyak terimas kasih sebab sudi masuk+baca+komen kat blog ni. 
Dan kepada yang lain masuk dan tak komen pun aku ucap terima kasih jugak.

Post ni adalah untuk balas semua komen2 korang yang korang tinggalkan kat sini! Ok la.ada komen kutuk aku balik *ehh.aku tak sentap lah~* dan ada komen puji melambung. 

Pertama - dalam post tu, ada tak ayat tulis - "aku mewakili semua cikgu dalam Malaysia ni mengatakan bahawa engineer ni bla bla bla..." - NON HADO kan? So, jangan la korang kutuk cikgu2 lain dlam ni...memang bukan semua cikgu bzi mcam yg ditulis dalam post tu..faham? 

Kedua - pada semua yang emo tu..tak yah la nak caci maki dan carut segala kat ceyana tu.dia da mintak maap kot --> Kisah Lyana

Ketiga - apa pun aku post dalam ni adalah PANDANGAN PERIBADI aku. dan yang aku tatahan tu ada siap suh aku remove entry.. wadefakk? Ok.ak bagi contoh.korang pegi pasaraya dan korang tak suka dengan suatu barang tu. Ada tak korang pegi jumpa Manager pasaraya tu dan suruh dia buang barang tu? ada tak ada tak? Tobat kena sekeh dengan tokei psaraya tu klau korang buat mcam tu. Kalau korang tak suka brang tu, takyah beli.senang kan? Sama la macam blog ni.kalau tak suka dengan entry aku.tak yah masuk baca.

Keempat - Apa pun.smua orang ada hak menulis dan memberi pandangan. Cuma hati2 dalam menulis sebarang isu/perkara. Sekian.

0 SAY WHAT??!!!!: