pEnGikOt

Tuesday, December 25, 2012

USAHAWAN - soon

Salam selasa korang. Ni aku nak promo sikit. Mulai bulan depan. Aku dan bos aku akan mulakan TAHUN KEUSAHAWANAN. Jadi kami akan menjual beberapa barang yang trending dan sihat untuk korang semua. Dan psaran kitorang setakat ni masih kecik sebab biasalah.baru nak merangkak. Target pasaran kami dalam sekitar Selangor dan Kuala Lumpur. TETAPI ada juga marketing yang kami target untuk satu Malaysia terutamanya pada barang2 yang boleh di-POS.




Berikut adalah senarai produk
yang ada dalam senarai kitorang:

1) Rumpai laut gred AA & AAA (harga borong wlaupun beli sedikit)

2) Vitamin C 500mg & 1000mg (organik dan ada pngesahan KKM)

3) Kek coklat home made (1.3kg - harga RM 23.00)

4) Makanan untuk sebrang majlis dengan tetamu bwah 100 orang (menu akan diberi
    kemudian - masih dalam proses pembikinan)

5) Sabun susu beras (organik dan asli)

6) Kuih apam Serendah (sangat femes di skitar hulu selangor dgan hrga 30sen sebijik -
     minimum oder 100 biji ke atas)

Semua flyers dan risalah aku akan upload dalam blog ni nanti. Papepun sape yang ada pertanyaan tentang sebarang produk di atas, boleh emel di biziawan@yahoo.com atau chat kat FB aku. Kalau tak nak add takpe,..hntar chat je. Ataupun bleh je korang komen kat bwah post ni.

p/s: yang pasti hrga AKU JAMIN lagi murah dari hrga biasa! 

p/s2: kalau tak murah dari hrga biasa.kira hrga sama la dgan kat luar.perlu ke aku terangkan? dushhhhh!

p/s3: sangat mngharap korang sapootttt~ mmuahhhxx! (kissed in advanced doluuuu)

0 SAY WHAT??!!!!: