pEnGikOt

Monday, August 23, 2010

Perkongsian Dan Hadiah!

Pejam celik pejam celik da nak masuk pertengahan Ramadan ea. Selalunya waktu macam ni kalau kat Perlis budak2 umah aku mesti sibuk plan itu dan ini masa balik kampong, pastu cerita pasal cara raya kat kampung masing2. Dan yang agak best nya mesti la sebelum balik kampong masing2 coz waktu tu, ak akan jadi manusia paling emotional kat dunia ni. Mesti aku akan nangis masa mintak maaf kat housemate aku yang 8 orang tu dan siap peluk2 lagi. Hermmm..kenangan bersama tiada ku lupa beb!

Dan kepada Zaid, aku xdapat la nak buat apa yang kau cadangkan untuk memeriahkan blog aku ni dengan pelbagai widget. Bukan apa, masalahnya aku xtau apa widget yang sesuai dengan blog aku ni. Lagipun kalau aku letak widget takut berat plak blog aku ni sebab aku selalu online guna WiFi. Tentang cara penulisan plak, aku akan ubah la sikit supaya ada kelainan dan xbosan. Thanks ar sebab bagi pandangan kau ea….

Dan kali ni aku nak cerita pasal ‘Perkongsian’. Bukan apa,sebab aku pernah kena sound pasal benda ni just kerana ak make joke bout that. Untuk pengetahuan orang yang men’sound’ aku tu, aku amat faham apa itu perkongsian dan aku dah alami nya sejak aku lahir lagi. SUMPAH aku xrela dan sakit hati bila terpaksa berkongsi dan lebih sakit hati bila aku tahu yang aku terpaksa berkongsi untuk seumur hidup aku. Tapi nak buat macam mana, dah ini takdir aku dan sekarang bila ak da besar aku hanya berserah je la. Dan jugak kepada si tukang sound aku tu, aku biasanya xakan cakap pasal benda yang aku kurang atau tidak pasti. Kepada Zaid once again, aku bukan nak me’manaskan’ keadaan yang sedia ada, tapi aku juga ada hak aku untuk bersuara. Kalau aku boleh berfikir positif, whey they can’t?

Dan biasala, dalam ‘kepanasan’ yang aku alami, ada jugak nice thing happened kat aku. Semalam aku dapat hadiah birthday iaitu berupa sebotol perfumed brand GXXXX(teka sendiri).. YEYYYYYY!!!! Even thought its bit late coz birthday ak last month, sekurang2 nya ada jugak kan. Its better than nothing. Ngeeee :D Terima kasih kepada Cik Maziah Zainal yang sudi belikan hadiah aku tu dan terharu sangat dapat walaupun aku xmintak. Dan kepada En. Abdul Qayyum Mahamod jangan jelez ea sebab ubi da dapat dulu perfumed yang kita cerita tu. Kan dah kata jangan nak lawan dengan ubi bout that kind of stuff coz I can get it anytime dude! Hahaha!!!!! Tapi swear this time ubi xmntak ea, kakak ubi yang ikhlas nak bagi… Xcaya tanya dia…hihi^^

Alaaaaa, bila talking bout perfumed ni teringat aku kat mak cik sorang ni. Siapa lagi kalau bukan Nisa. Bukan apa, dlu masa duk Langkawi aku ada bagi dia perfumed. Ntah da habis belum dia guna tu. So, Nisa. Bila nak bagi aku adiah pulak? Hahaha…just kidding k.. @_@.

Ok la, sampai sini je la ea post kali ni. Ter’panjang’plak kan post aku this time. Maklum la hari Isnin kan waktu ‘rehat’ dari kerja tapi bukan cuti ea….See you all next time..mmuah mmuahhhh!!!! xoxo

0 SAY WHAT??!!!!: