pEnGikOt

Saturday, August 14, 2010

Berdiri Dan Mencari ~~

Salam Ramadan smua. Alhamdulillah da masuk 4 Ramadan masa ak tulis blog ni. Korang macam mana? Ada ponteng2 x???? Kepada Abdul Qayyum Bin Mahamod yang boncet, FYI ubi xda ponteng lagi ea....masih sihat dan kuat lagi nak puasa....

Nampaknya rezeki Ramadan kali ni ak dapat keje. Alaa..keje biasa2 je, tapi yang pasti berkaitan IT... Bkan apa, ak mmang minat IT, tapi ak lebih minat abang IT kat tmpat keje ak..hehehe.. Xda la, gurau ja.... Ak mmang nak keje ni sbab dekat dgan umah ak. Xsampai 10 minit pun pjalanan.

Biasa la kalau keje, mesti ada yang pening2 sebab baru lagi. Mana nak blaja sistem dia, software dan ntah pe2 lagi la....Layan je la kan :)

Kalau Ramadan da masuk, so ada la cakap2 pasal raya kan???? Pe theme raya korang this year? Ak theme raya tahun ni serba gelap coz tanda kejatuhan zaman kegemilangan aku yang dulu.... Tapi ak terima semua ni sebab da takdir kan, but now ak da ada keje balik dan gaji pun lagi tinggi dari dulu. Mungkin akan ada yang cakap2 belakang bout how i get this job, but WHO CARE?! Yang penting rezeki aku halal dan aku leh tolong mak ayah aku. Yeyyy!!!!


Dan kepada Miss Nisa, aku just nak pesan satu je, Manusia Lebih Menghargai Setelah Kehilangan Sesuatu. Bukan nak menyindir atau apa, tapi jangan kejar sangat apa yang ada kat depan sebab takut kehilangan apa yang ada di sisi....

Whateve pun, PEACE semua dan rajin2 la tingkat kan amalan. Salam

0 SAY WHAT??!!!!: