pEnGikOt

Saturday, August 28, 2010

Datang Lambat Dan Penat O_o

Alamak, baru 2 minggu aku kerja hari ni adalah 1st time ever aku datang lambat! Segan siot dengan manager aku! Dah la dia tolong punch-in kan, pastu masa aku datang dia tengah menyapu opis dan kmas tempat letak kasut kat luar tu. Owhhh….-_-‘




Pastu petang nye lak aku leh request balik awal sebab nak teman Zaid p beli barang nak raya…. Segan jugak masa aku nak request tu, tapi memandangkan aku dah janji, so tebalkan je la muka. Nasib baik xda banyak kerja, kalau xmesti aku rasa bersalah! Hehehe…. Esok aku mungkin banyak kerja sebab tadi ada beberapa kerja yang aku tangguh. Walaupun xurgent sangat kerja tu, tapi aku kena siapkan jugak kalau nak beraya dengan tenang….





Petang tadi aku balik agak awal, pastu balik umah tukar baju dan terus ke rawang umah Zaid. Lepas sampai ke rumah nya, aku tunggu dia bersiap. Habis dia bersiap segala, kitorang pun terus gerak ke Gombak nak jumpa member.Yang aku xtahan tu, masa OTW ke Gombak, aku ternampak la favourite pizza aku iaitu DOMINO’S PIZZA!!!! Menjerit gedik aku dalam kereta Zaid..heheh…. Da la aku penat balik opis, pastu ternampak plak benda yang paling aku suka makan, mau xmnjerit kan…. Xpe xpe, nanti pas raya aku dengan Zaid dah plan nak serang Domino’s Pizza tu,nyaammm nyammm :p






Makan buka tadi adalah kali kedua aku makan nasi selepas hamper 20 hari puasa. Kenyang nye jangan kata la, dan pastu perut plak terasa senak. Aduh, ni yang xsedap ni,…. Habis je aku sembahyang maghrib, apa lagi, terus zzzzzz…. Dalam pukul 9 baru aku bangun sebab HP berbunyi ada hamba Allah yang prihatin hantar sms suh p terawih… Uhhh..malangnya aku xlarat dan masa aku taip blog ni pun aku masih mengantok. Aku guna internet malam ni pun sebab tadi manager aku kata ada emel penting dia bagi aku, so da kebetulan guna internet, apa lagi update blog lerrr…






K la korang ea, sebenarnya banyak jugak aku nak tulis malam ni, tapi da mata mengantok dan kepala pun agak pening, so GUD NITE je la ea…..huuuuu~

0 SAY WHAT??!!!!: