pEnGikOt

Tuesday, October 2, 2012

Cerita semalam dan semalam

Salam semua. Lama betul aku tak hapdet blog ni.bukan bizi.cuma takde idea + takde mood.  *alasan kukuh gilerkan*. Sebab baru lepas kecewa melepaskan anak meow yang baru ke orang lain. Minggu lepas ada amik meow kat Shah Alam...gigih tau drive sorang pegi sana. Pastu bwak balik.dan tengok meow aku kat umah tu takleh get along dengan meow baru. Asyik gaduh je. Dan esoknye aku ada hal yang tak dapat dielakkan. Tepaksa aku hantar p umah kawan aku. Sangat sedih dan menyayat atey okhay *nages tersedu2* - Alhamdulillah.meow baru tu dah selamat di tangan kawan aku dan meow kawan aku pun dah mula main2 dengan meow baru tu... 

Skang dah masuk bulan 10. Cepat je masa berlalu.dan dalam diam tak diam, aku dah hampir 2 tahun keje sini. Alhamdulillah kawan2 keje semua ok dan bos aku sangat2 ROCKSSS!!!! Tapi biasalah kan, hujung2 tahun ni faham2 je lah. Sana sni sbuk dengan kursus. So,dua minggu dari skang aku takkan jumpa Manager aku.. aishhhh~ 
ni masa balik dari S.A - dia duk tido kat riba..sngat manja tau.

ni masa kat opis. -dia duk je diam2 atas krusi tau..
Pape pun..hidup ni singkat untuk bazirkan pada benda yang tak penting.

Life is short!! Yesterday we were kids


Soon we will be Fathers

Tomorrow we will be 6 feet under

How many people do we know or heard of from our age range who are no longer with us??

Are you dying to live or Living to die??

Remember ALLAH as much as you can. 

0 SAY WHAT??!!!!: