pEnGikOt

Wednesday, October 17, 2012

::kekurangan masa - kekeringan idea::

Hai uolsss...very the bizi tau sampai hapdet blog pun tak sempat.. aishhh~

Minggu lepas very the busy dengan pk idea nak buat portfolio..tapi Alhamdulillah.siap jugak sehari sebelum dateline *ko mampuuu?* - Pastu pegi trening 1Citizen dua hari (sabtu dan ahad) 

Balik dari tu..aku busy plak dengan hal2 yang lain..dan semalam busy dengan kelas dan set up meja untuk itevew hari ni.. wahh..walaupun orang lain itevew. .aku plak nebes lebey.. HOW?

Hari ni lah baru aku free nak hapdet blog dan buat2 perkara lagha yang lain.. 

Hari ni ada itevew kat Pusat Internet 1 Malaysia Serendah. Tapi aku cuti hari ni sebab aku busy nak membuta dan mandikan meow aku. Soo.kawan aku dapat itevew kat situ dan aku tumpang hepi + nebes.

Aku masih tak dpat info pape pasal itevew pagi tadi..tapi takpe. Jumaat ni aku masuk keje aku nak gosip habis2-an dengan manager aku..hahahah :p

So..far..idea takde nak updet blog..soo.korang enjoy la gambar2 trening aku ritu ye.. kbaiiii

p/s: sape yang nak trening ni leh contact aku..gerenti dapat sijil! dan trening adalah percuma..semua kerajaan bayar :D
sarapan utk hari ke-2

aku tengah dftar mende ntah

org sbelah yg cuba tiru aku.hahhaa

ni geng manager..dorg pun duk tengok2 sistem ni

sijil yg aku dapat. :)

org depan skali tu adlah dari hq bwt trening ni.

taklimat sblum exam

itevew pagi tdi..yg dduk pkai baju putih tu kwan aku..hehehe

0 SAY WHAT??!!!!: