pEnGikOt

Thursday, October 4, 2012

Harga barang makin mahal.

Salam malam jumaat semua. Maaf kepada semua yang duk pm aku kat FB pasal nak baca entry yang dah dipadam tu. Aku bukan busy pun.cuma aku jarang bukak mesej FB tu.huhuhu~ Tapi, pape pun aku dah balas kan...soo.thank you banyak2 sebab sudi gigihkan diri baca blog aku dan pm aku kat fb :)

Ok lah.hari ni aku nak kongsi satu citer kat korang. Tadi aku pegi beli barang kat Tesco tau..aku pun bukan nak beli banyak..juz barang mandi dan makanan sikit.. Tapi disebabkan aku pegi sorang,so aku malas nak jalan2 dan pusing lama2...aku amik barang yang aku nak dan tengok2 benda yang murah dalam flyers pastu p bayar. Barang yang aku amik ubat gigi- berus gigi- sabun mandi- kopok pringles- tmpat cedok najis meow - TOTAL = RM 51.00!

Haaa.mahal kan? Maksud aku.dengan benda yang tak banyak dan berapa ketul tu..seyes aku rasa mahal! Ke memang hrga barang skang ni mahal? Sentap habis tau aku masa nak bayar tu..tapi dah sampai kaunter, takkan tetiber aku nak ckap "ehh.mahal..takmau la beli.kbaiii" - tobat muka aku wanted kat Tesco tu nanti T___T

Aku pun pasrah je bayar... masuk je dlam kete.aku duk belek balik resit sebab kot la ada bayar lebih kan..tapi HAMPA~ Takde pun...uwaaaa.uwaaa.

Aishhh..nak bwt mcam mana.aku start enjin kete dan terus balik. Ingat nak singgah Jusco tengok baju ke sluar yang boleh di-shopping..tapi tak jadi dah sebab duit dah bnyak habis kat Tesco. 

Tapi aku singgah kat pet shop. Sebab teringat nak beli sikat bulu meow aku kat umah. Bulu meow aku tu agak lebat dan panjang, aku nak sikat la sebab nak buang bulu2 yang gugur dan mati.. Sambil tu aku duk tengok2 gak barang lain yang aku leh beli untuk anak meow yang bakal aku amik Sabtu ni. hehehe :)

Tapi disebabkan aku sikat bulu tu mahal.jadi terus terbantut hasrat aku untuk beli brang lain *sentap agi skali* 

Teka berapa harga sikat tu? RM 20 henget nyehhh! Haaa...fitaaammm tak nak bayar? Oklah, mungkin ada yang kata tu murah..tapi bagi aku SANGAT MAHAL okhay! Korang nak tau rupa dia mcam mana? Meh tengok bwah ni..aku uplod.siap dengan model sikat tu lagi.hahahha

air ni abg pgawai aku blanja.. *dan2 pangil abg bila dpat air* - xde kna mngena dgan stori dlam ni.

ni lah rupa sikat bulu meow tu~
model tak berbayar.hahahha~ *muka pasrah kna jdi model*

banding saiz sikat ni dan tngan aku.. hrga smpai 20 henget??? Seriously?
                                     


0 SAY WHAT??!!!!: