pEnGikOt

Sunday, September 19, 2010

Cerita Aku Part 2!

Mengantok dan penat! Dah dua hari aku xcukup tido dan rehat. Ni semua sebab Zaid yang sibuk ajak aku beraya ke sana sini pas balik keje. Aduhhh....semayang pun ada lagi ni yang xganti, harap la umur panjang dan leh habis ganti solat yang tinggal.



Pagi tadi aku terjaga agak awal(7 a.m) sebab jiran depan umah tepi bahagian kanan aku pasang lagu kuat2. Bukan la aku nak dengki dengan sound sytem dia yang macam nak buat konsert Beyonce tu, tapi kalau kau da duk berjiran, leh xslow kan sikit volume tu xkisah la kalau ko pakai Altec punya speaker pun. Untuk pengetahuan pembaca blog semua, dia ni jenis yang xreti nak bercampur dengan kami di kwasan kejiranan ni. Nama dia pun aku xtau. Dia baru je pindah situ, kalau xsilap aku dalam ptengahan tahun la jugak. Mak aku dan jiran2 yang lain je rajin duk tegur dia. Dia ni jugak(dengar2 kata) sejenis makhluk yang mengamalkan ilmu xberapa nak hitam. Macam takut je kan.....


Dah la xreti nak bercampur dgan jiran, pastu leh lak wat sukati dia. Ko ingat dengan ilmu xbrapa nak hitam ko tu aku takut? Leh jalan la weh! Atas sana lagi kuat!


Aku memang bengang sikit kalau waktu tido aku terganggu. Kalau ak xkerja xpa, ni jap g kat opis mesti aku mengantok dan bad mood. Aku ngadu kat Wafi, tapi hampa....dia kata adat la duk berjiran. Ishh, kalau macam ni la ropenya jiran, baik aku duk dengan monyet.

0 SAY WHAT??!!!!: