pEnGikOt

Sunday, September 5, 2010

MAKAN Ramai2 Dan Sembang2~

Salam pagi Ahad semua. Perghhh..mengantok gler ah! Mana xnya, malam tadi da la balik 12 lebih, pastu pagi kena bangun g keje plak~ hermmm....

Semalam semuanya succes masa makan malam dengan kwan2! Alhamdulillah walaupun terdapat sedikit masalah iaitu masalah komunikasi antara Zaid dan mereka, tapi kitorang still dapat makan dengan happy-nya. Cter nya macam ni. Semalam Zaid ajak aku p sama2 dengan dia, pastu aku pun kata la ok. dia datang umah aku dalam 5 lebih, pastu kitorang terus gerak ke KL Sentral. Masa dalam perjalanan bleh plak dia kata yang dia xredi lagi tempat untuk kitorang semua. Ak pun kata la kenapa plak yang len xbuat? Mana si Una and Fizah Dali? Leh dia cakap yang kupon makan semua ada kat dia dan kalau nak reserve meja kena bayar deposit. Ya ampun dia ni, siapa la kisah pasal kupon or deposit tu, suh je la sapa yang sampai dulu reserved meja dan nanti kitorang datang, kitorang bayar la balik duit tu.... Aduhaiii.... Sakit otak aku dengan Zaid ni.

Sampai sana dekat nak kul 6, dan da sampai kitorang terus cari Fizah Dali sebab dia da smpai kul 4 lebih tadi dgan Rejab. Pastu kitorang pun kalut la cari tempat makan sampai 5 restoran kitorang keluar masuk nak cari tmpat makan. Akhir skali jmpa la kat Chicken Rice Shop. Yang aku plak xtau si Zaid ni ada ajak member dia yang lain, segan je dengan member dia tu. Xpe la, janji makan kan. Pastu sementara nak tunggu si tuan besar Qayyum sampai, aku danFizah Dali order makanan. Smuanya untuk 9 orang makan RM 110+++. Boleh tahan la kan, kata KL. Lepas je habis order, aku baru teringat yang si Qayyum xmakan daging. ALAMAK! Xpe la, sat g dia datang aku ajak je la dia p tapau makanan lain. Da lagi satu masalah timbul. Aduhhh.... Xpe la, dugaan puasa.....

Sampai je Yum kat KL sntral, aku pun sambut la dgan muka manis sebab takut dia bengang pasal aku bwak p makan nasi ayam...hahaha!!!! Malas nak beramah mesra, aku pun ajak dia jalan2 p cari makanan lain. Siap cakap lagi, "xmo la makan makanan yang depa order, sbab xselera"....hehehe.... Cari pnya cari dan tambah plak dengan perangai yum yang xsuka beratur, kitorang pun p kdai buah. Tapi memang da rezeki yum, kat set yang kitorang order tu, ada 4 jenis sayur. Yeyyyy!!!! Xde la rasa bsalah sangat.


Habis je makan, sembang jap, si Fizah Dali dan Rejab nak balik sbab dpa ada hal lain, so yang tinggal kami ber-7 je, ak, Yum, Zaid, Una, Eton dan kawan dorg laki bini. Sembang pnya sembang, dekat nak kul 9 lebih. Pastu kitorang pun ingat nak gerak balik, tapi sambung sembang lagi trus dkat nak kul 10. Habis je jalan2 dan cari mgazine kat KL Sentral tu, kitorang pun grak nak balik. Tapi masa kat tmpat parking moto smebang lagi sampai dkat nak kul 12 lebih. Nasib baik hujan turun, kalu x, memang lajak ke pagi la sembang.

So, sampai la umah kul 12 lebih dan sampai umah, ak mandi dan semayang pastu terus zzZZZzzzz.....

0 SAY WHAT??!!!!: