pEnGikOt

Tuesday, September 7, 2010

Kesilapan Dan Duit ~

Alhamdulillah, gaji 1st aku da keluar. Walaupun xsebanyak yang aku harap kan, tapi boleh la kalau nak guna untuk raya ni. Biasa la kan, keje pun setengah bulan, gaji dia pun setengah la jugak. Esok CONFIRM kuar cari barang nak raya! hahaha.... Tapi rasanya xda la nak belanja sakan sangat sebab aku banyak hutang, dan separuh dari duit gaji aku ni smuanya bayar hutang. owhhh~


Dan TERIMA KASIH BANYAK2 diucapkan kepada Hafizah Dali kerana menjadi orang pertama bagi aku duit raya, tidak di lupakan juga RIBUAN TERIMA KASIH kepada Diba kerana sudi menegur kesilapan yang aku telah buat kat dalam blog ni. Aku ter 'guna'tulisan webdings! Habis semua tulisan ak dalam bentuk simbol. Dan hari ni ak ada masa lebih sikit, ak da edit semua post ak dan korang leh la membaca nya semula dalam bentuk tulisan manusia normal ea..hehehe


Dan semalam ak xsihat, demam. Abang aku jugak semalam kena masuk wad sebab demam. Alhamdulillah aku da rasa ok sikit hari ni dan jap lagi pas habis buka, aku rasa nak p tengok dia kat hospital. Dan nasib baik ak da sihat sikit hari ni, kalau x, esok aku kena masuk hospital jugak. tapi tekak still sakit lagi...T_T



Xde idea plak nak tulis apa dalam ni, so sampai sini je la post kali ni. Nanti ada cerita lagi, ak update ea. xoxo

0 SAY WHAT??!!!!: