pEnGikOt

Sunday, July 8, 2012

Key-ell to Perlis (pt.2)

Lepas balik dari ladang ostrich tu..kitorang terus ke Kangar dan singgah makan kat Juliana II dan balik dari makan,singgah The Store jap, lepas tu terus balik homestay dan lena. Tapi petang tu aku ada janji temu (janji temu la sangat~).. dengan Nisa, Sham dan Su. Tapi masa lepak tu..Su takde sebab dia tak reply msej dan tak angkat call T.T.  Bukan lepak mana pun...lepak Kepsi je...tu pun tak dapat lepak lama sebab masing2 ada keje kan...yang Sham nak balik awal sebab dia penat. Nisa plak sebab dia bawak adik dia sama. Papepun..aku hepi sangat2 dapat jumpa depa sebab dah 3 tahun kot kitorang tak jumpa. Last jumpa dulu masa konvo...

 Balik dari lepak dengan depa ..aku balik homestay dan siap2 nak bawak family aku makan malam. Lepas maghrib kitorang keluar dan aku bawak makan kat Kangar je.makan kat belakang Taman Sena. Teringat balik taman umah aku yang pertama...situ lah aku duduk...aku stay dengan Sham, Along, Angah, Fazrie(dia ni da ilang skang), Rizal, Emi dan Epul. 

Lepas habis makan tu..aku terus bawak family aku ke Kola Perlis.sebab kakak aku nak jalan2 dan tangkap2 gambar katanya...aku pun bawak je lah...sampai sana..parking memang penuh giler (dah nama pun hari minggukan).. then aku terpaksa parking dekat dengan masjid kola..lawa baq ang.... masjid dia ala2 atas air gitewww **mampuu?


Dan lepas dapat parking,...terus jalan2 dan tengok2 kawasan sekitar. Woww..lamanya tak datang sini. Last aku datang kola Perlis, masa study dulu. Tak silap.dalam tahun 2008. Fuhhh.mengimbau habis kenangan aku kat sini. Dulu datang dengan kawan2..sekarang datang dengan family. Urghhh....sayunya atey.. T.T (kesat air mata sambil makan nuget)


Lepas jalan2 dan tangkap2 gambar...pastu aku pun balik homestay. Sepanjang perjalanan nak balik tu..hati dalam kepala penuh dah muka2 kawan2 kat kolej dulu. Tak pe lah ye kawan2..walaupun semua dah ada life masing2 sekarang..jangan lupa kawan2 lama ye... 


Bersambung... (silalah jamu mata tengok pic di bawah ni ye)
tempat slalu kuaq duit...la ni tengok ja sebab xguna dah bank ni.hehehe


aku di padang besaq! :)



suka ayat dia.kih3!

dinner last aku di Perlis